*

2008-08-07
18:00:44

vissa dagar..
Är bara tråkiga...har inte gjort nåt vettigt idag....jo jag har varit med sonen till Komvux...han fick lite bättre schematider.

Sen åt vi lunch på MAX..haha jag som inte skulle äta nåt onyttigt.

Och så har jag jäkligt ont i ryggen....igen, suck! Men det beror på att jag satte i halsen på förmiddan...jag höll på att hosta ihjäl mig...ja nåt hoppade väl fel antar jag...JAHA det var det besöket hos kiropraktorn.

Min kära make får massera mig sen...just nu håller han på att laga middag, han bjuder på stek idag.

Jag har precis beställt Biobiljetter till i morrn, Mamma Mia. Det är vår sista dag tillsammans i morrn, på lördag åker Anders till Umeå för att hälsa på dottern med familj, sen åker han vidare på söndag till Boden, dax att börja jobba igen.
Sen ser jag inte honom förrän nästa fredag.

Konstigt han har varit hemma i sex veckor nu...ja snart är vi tillbaka i vardagen.

Kommentarer:
#1: Znogge

Hos oss blev det kalops för jag var inställd på regn och rusk! Men det smakade bra ändå.



Husse ska ha ytterligare tre veckors semester från och med i morgon och jag börjar arbeta på onsdag. vardagen närmar sig med stormsteg för min del med. Så nu hoppas jag på ett riktigt bra läsår!



kram!

2008-08-07 @ 18:27:42
#2: Helena

Usch då jag hoppas att ryggen är bättre imorgon.

Jag har inte sett den men Mamma Mia ska tydligen vara jättebra.

Jobbar han alltid borta på veckorna din man?

Ha en skön kväll vännen ....nu ska vi se på en film.

Kram

2008-08-07 @ 20:08:36
#3: soffie

Neej fy vad ont,men va bra med en gubbe som kan massera.Hoppas värken ger med sig.Guuu visst är det trist är visst på väg ett till oväder Klass 2varning USCH!!!

2008-08-07 @ 20:32:06
#4: Nettan

Åh, vi har pratat om att gå på Mamma Mia, men vi verkar inte komma iväg nån gång.

Hoppas filmen är bra !



kram

2008-08-07 @ 21:34:04
#5: Helena

Kom hem precis. Jag kom in på sidan nu. Och då såg jag att det var samma program som jag redan hade. Jag ville ha ett photoshop program som är lätt och nerladdningngsbart. Får leta vidare.

Kramar.

2008-08-07 @ 22:33:22
#6: Pialotta

Hörde just av min kära moster att den filmen var enormt bra.. hade allt som bra musik/handling/vackra vyer/bra skådisar och inte minst humor.. Meryl Streep.. wow och så Abbamusiken kan det bli bättre.. måste oxså beställa biljetter.. den ska absolut ses.

Du är inte ensam om dina ryggbesvär.. här är en till som stoppat munnen full av värkmedicin.. nä bara en, men mannens starka.. går säkert inte alls det om, för den här värken känner jag igen som riktigt plågsam Fibrovärk och där hjälper inget.. aktiva Pia har varit i farten nu:-)

Kram på dig o ta hand om Kärleken.. ni ses snart igen:-)

2008-08-07 @ 23:03:25
#7: Mumin

Va trevligt att avsluta ledigheten med ett biobesök.....ja du Ninnivän nu är det gamla rutiner igen....men det går det också. Kram ha en go dag! Mumin

2008-08-08 @ 08:25:18
#8: pixi

ja semestern går fort över..=(..Mamma mia ska va jättebra..ska oxå se den så småningom..=)

2008-08-10 @ 14:42:38
#9: Amirana

I like your website alot...its lots of fun...

2009-02-10 @ 14:10:39
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: