*

2008-08-07
09:33:10

solen var här..
Idag ösregnar det, vaknade av att det smattrade och det är genomgrått och trist.

Inget planerat idag, sonen ska in till sin studievägledare, får se om de kan få ordning på hans schema...tror nog att mamma är snäll och skjutsar honom i det här vädret.

Färgade håret igår...var tveksam till vad jag skulle göra, håret var ju rejält blekt...skulle jag lägga lite ljusa slingor eller färga.
Det blev färga, jag hade valt mahognybrunt..jag hade hoppats på mer rött, men det bidde det inte. Nåå nu får det väl vara så här tills nästa färgning.

Ha en bra dag på er allihop...kramen ♥

Kommentarer:
#1: Nettan

Godmorgon !

Här regnar det inte, men det är inte långt ifrån -

moln och allmänt tråkigt !



Hoppas det går bra hos studievägledaren idag.



kram

2008-08-07 @ 09:55:41
#2: Alex

Här regnar det också, idag blir det slappardag med böcker och TV.



Vi har möjlighet att ta en hyrbil, försäkringsbolaget betalar 75% av kostnaden tills bilen är klar eller 100:- om dagen i kontantersättning om vi väljer att inte hyra bil.

Men vi kan tack och lov låna en bil av mina föräldrar så länge.

Är så glad över att vi har bra försäkringar i detta läget!



Kram!

2008-08-07 @ 10:01:44
#3: Sessan

Vilken harmonisk färg du har på bloggen =)

2008-08-07 @ 10:03:02
#4: Gunvor

Morning! Här regnar det också!Inte kul alls.Imorse när jag hämtade posten så kom det ett gäng kanadagäss i värsta plogstil o tjattrade ovanför huvudet. Då kände jag att hösten är på väg. Lite sorgligt kändes det allt! Men vi hoppas det blir en sommar till!!!!

Ha en fin dag trots regn! Kramis!

2008-08-07 @ 10:04:08
#5: Helena

Här tittar solen fram i mellan åt men det är mest mulet.

Jag har också köpt en toning....man kanske skulle ta och få i den i håret.

Ha en skön dag trots regn & rusk!

Kram vännen!

2008-08-07 @ 10:08:56
#6: Znogge

Här skulle det regna men jag vaknade av en liten solstråle som letade sig in i sovrummet. Just nu är det en härligt varm sommardag. Frågan är om det är lugnet före stormen eller en miss i prognosen? Hoppas på det senare;-)



Hoppas studievägledaren får ordning på sonens schema. Det måste ju finnas en realistisk möjlighet att det ska fungera!



Jobbar du inom skola eller barnomsorg? Fick den känslan när jag läste kommentaren hos mig!



Kram och ha en fin dag, trots vädret!

2008-08-07 @ 10:58:38
#7: Annica

Tack för dina uppmuntrande ord.

Det är så lätt att glömma bort sig själv. Men jag kände att det blev bättre när jag skrev inlägget i natt. Att sätta ord på sina känslor och sen läsa det man själv skrivit. Det är rena rama terapin!

När min pappa dog kände jag precis så som du beskrev! Har också bearbetat det och gått vidare. Tror säkert att det hjälper mig idag, med allt som händer nu.

Tack för att du tog dig tid att läsa och kommentera. Det värmer!

Ha en skön dag!

2008-08-07 @ 10:59:03
#8: Annica

Ja bloggvärlden öppnar verkligen upp vägar till nya bekanstskaper! Och ger stöd och uppmuntran. Det finns mycket underbara människor här ute.

Tack för att du är en av dom!

KRAM!

2008-08-07 @ 11:35:17

Det blir en slappedag här oxå :D

Synd att du inte blev helt nöjd med håret....men det är väl kanske inte hela världen ..Det händer ju med jämna mellanrum...

Ha en bra dag

Kram

Margaretha

2008-08-07 @ 12:06:16
#10: Inga M

Här blir det också en inneslappardag fast med mycket tvätt efter Stockholmsresan. Om Du tycker det fattas rött i håret kan Du ju alltid göra röda slingor i det mahognyfärgade! Det kan bli snyggt!

Ha en bra dag!

2008-08-07 @ 12:19:21
#11: Mumin

Hej min vän! Du blir säkert jättefin i håret:) Mahognybrunt är snyggt och det passar dig som har sådana färger för övrigt. Kram vännen nu drar jag till Gustav:) Mumin

2008-08-07 @ 13:56:22
#12: Anna

Vad härligt fräsch du är nu då..M mmm jag går oxå o funderar på färg... är så pass blekt nu av solen..det blir nog nötfärgat...passar ju bra på ett litet nöt som jag . :D

2008-08-07 @ 15:31:19
#13: Gunnel

Det är till att göra sig fin innan arbetet pliktar :O)



Här är det just nu uppehåll...men det varar nog inte så länge som det ser ut

2008-08-07 @ 16:15:12
#14: My

Kul att variera färgen på håret. Mitt är trassel nu efter sommarens solblekning...

2008-08-07 @ 17:01:11
#15: Falkdagny

I really enjoyed my visit. A great site

2009-02-27 @ 11:22:33
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: