*

2008-08-12
20:21:16

Snart klar..
Sista maskinen i tumlaren...maten blev sketagod! Jag tvättade två kuddar nyss nu har jag bara en....haha, det kom ut en jäkla massa stoppning när jag öppnade maskinen..ooops!

Ute ösregnar det?? Va, var kom det ifrån vi har haft en toppendag idag...jaja säg den som får vara glad för evigt..hihi.

Sen ska jag klaga lite fast bara lite..jag har såå ont i rygg&nacke, det ger sig inte, tog på mig stödkrage nu, känns lite bättre då.
Tänkte inte gå tillbaka till kiropraktorn, nu får det ge med sig av sig själv...så det så.



Nää nu går jag och lägger mig och lyssnar på drippedidropp...och önskar mig själv en god natts sömn!

Kommentarer:
#1: Junitjej

Svar till Ninni: Jag tycker också att det känns som att sommarlovet precis började. Sommaren har gått så himla fort och det gör mig lite ledsen. Men man har så klart andra saker att se framemot. Hösten är vacker och mysig på sitt sätt. Julen har sitt osv. Hoppas att jag nu kan sova gott inatt.

2008-08-12 @ 20:48:53
#2: Fia

Men du, man ska sy ihop kuddarna innan man tvättar dem!

2008-08-12 @ 20:52:25
#3: Jenny

Hoppalååång!

Ute på min bloggpromenad lite väl sent i dag, men bättre sent än aldrig?

Hälsar dej en God Natt utan myrkryp, pigga ögon och toabesök...Haha! Jag råkar känna igen alla symptomen, och liiiider med dej som måste gå upp tidigt, när du haft en sån där "knas-natt"....

Jag kan ju ligga en stund längre när nattsömnen blir störd, men dom som inte kan måste ju bli jätte-sega i ögonen framåt 2-3 på dagen...

Ja, ja...ville bara säja hej!

Kram & natti önskar Jenny

2008-08-12 @ 21:22:23
#4: tingeling

Hoppas att du får sova inatt.

Rygg och nacken låter ju lite besvärligt få hoppas att det ger sig

Jag slappar i soffan nu kram Tingeling

2008-08-12 @ 21:25:06
#5: Lissen

Sådana där överaskningar är inte kul!Kuddarna alltså.

du får mysa med film och vila ryggen!

Regnet ska komma hit imorgon, tyvärr!

Får väl mysa jag också då, lyssna på drippandet!

Ha det så gott

2008-08-12 @ 21:36:24
#6: Marina

Hoppsan hoppsan!!Sånt där är ju så himla trist!När det går sönder i tvätten :-(

Jaha så det har inte gett med sig med rygg och nacke ?

Trist hoppas att det ger med sig snart!!!

2008-08-12 @ 21:42:58
#7: Mumin

Hoppas att din värk går över. Nu sover du nog gott i natt. Här kommer John Blund och strör lite sömnpulver i dina ögon. Kram och puss Mumin

2008-08-12 @ 21:45:53
#8: Helena

Aj,aj inte kul med verk. Hoppas det ger sig.

God natt.

2008-08-12 @ 22:45:32
#9: Znogge

Då tittar jag in och säger god morgon! Hoppas att du fick sova bra i natt efter gårdagskvällens intgensiva arbete och att rygg/nacke inte höll dig vaken!

Trevlig onsdag och kram!

2008-08-13 @ 06:51:52

Very nice site. Well laid out.

2009-02-12 @ 08:40:13
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: