*

2008-08-01
16:47:08

Snart är klockan fem
Och inte har jag gjort mycket idag....blev ingen strand som sagt fick nog av alla getingar igår. I stället blev det en rejäl handling, vi åkte till Willy´s inte så ofta vi gör det, men vilken skillnad det blir i pris när man storhandlar där emot på vårt ICA.

Nu är det fulladdat både i frys&kyl...passade på att rensa ur lite gammalt innan vi åkte. När vi kom hem la jag mig på sängen och läste...oj va trött jag blev jag tvärsomnade..haha.

Nu gick jag ut på balkongen men där var hiskeligt varmt så jag gick in igen....men i morrn är det dåligt väder så lite dåligt samvete får jag när jag går inne och skrotar.

Ikväll ska jag fixa till en kycklinggryta har jag tänkt...ska ha lite smått och gott i den, hoppas den blir god.

Ha en skön fredagskväll allihop, kramen ♥


Kommentarer:
#1: Sickan

Fixade det sig med "allt"!

Kram!

2008-08-01 @ 17:03:10
#2: Mumin

Totalt klubbad är jag vid en heldag ute på ön....men jisses va gott det var i vattnet...låg i halvtimmevis:) Kram ha en skön kväll! Mumin

2008-08-01 @ 17:52:33
#3: Anonym

Yes Sickan!

2008-08-01 @ 18:44:11
#4: Gunnel

Jag vågar inte lägga mig på dagtid för då somnar jag omedelbums...och sen blir det inte så lätt på kvällen att göra det.



Men du...vilken läcker bild

2008-08-01 @ 19:39:43
#5: Pialotta

Visst blir man så trött i värmen.. vi är verkligen inte vana vid denna hettan här. Idag har jag som du varit i stan hela dagen. Sprungit i butiker med sonen, fikat o grejat med gardiner till jens, min son, Flytten you now. lite hjälp, tips o råd vill man ju ge och det där är så rligt oxså.

nej, jag använder inte solskydd 60.. det var mannen som gjorde det ett tag.. Nu har jag 15 bara..

Kram o ha de fint i helgen.. det ska bli regn o åska i natt/morgon här.. kan bli lite skönt det oxså emellanåt efter all denna värme som varit nu.

Ska minsann stänga av modemet till datorn nu när jag stänger ner med tanke på Farbror "Oskar" :-)

2008-08-01 @ 23:58:56
#6: Lissen

Här hade vi grått väder igår, så det blev lite praktiskt fixande!!!

Men nog vill jag ha mer sommar, mmm!

sitta ute på kvällarna och så!!

Kramen

2008-08-02 @ 06:32:55
#7: Inga M

Jag har kört med siesta i värmen. Det funkar bra och jag somnar ändå på kvällen. Nu lär det vara slut på värmen för den här gången i alla fall.



Läser om Ditt fina vardagsrum här nere! Måste vara roligt att få fixa och dona.

2008-08-02 @ 06:59:53
#8: Junitjej

Vad härligt med ett fullt kylskåp!



Här regnar det idag. Trist, men markerna behöver verkligen vatten nu.

2008-08-02 @ 09:55:53
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: