*

2008-08-09
18:16:25

Lördag kväll!
Solen har tittat fram mellan regnmolnen..jag är alldeles ensam och övergiven..snyft! Nåå helt ensam är jag väl inte sonen är ju hemma.
Vi har suttit och tittat på Ruskprick&Knorrhane på tv4 film..rolig!

Nu sitter han vid en dator och jag en...Anders pratade jag nyss med på telefon nu sätter han sig på tåget till Umeå, ja fast det stannar nånstans vid fyratiden i morrn bitti, sen får han vänta där ett par timmar tills tåget till Umeå går, stackarn.

Ja vad ska jag hitta på måntro...förmodligen ingenting, det blir väl att glo på TV antar jag.

Ha en gooo kväll på er allihop..kramen ♥

Kommentarer:
#1: Nettan

Passa på att mysa i lugn och ro ???

Nått gott att äta med sonen och ett glas vin kanske ? En bra film, bok eller bara koppla av ?



Hoppas du kommer på nått.



kram

2008-08-09 @ 18:22:15

Ååååå jag vill också se Ruskprick och Knorrhane...så längesedan, men så roligt....

Träna min hundar för kantarellsök sa du.....ja det blir nog lite svårt för det är ju katter jag har...fniss... Och deras luktsinne är verkligen inte mycket att hurra för....

Ha det gott ikväll

Kram

Margaretha

2008-08-09 @ 19:10:07
#3: Annica

Jo sonen är lik mig för tillfället. Men det pendlar väldigt vem han liknar.

Katten var så otroligt kelsjuk. Så snäll och go att hade jag inte varit allergisk så skulle hon fått följa med hem. Hon följde med oss när vi gick och tittade på båtarna. Helt orädd för vattnet. Ja som sagt. En jätte trevlig liten katt.

Hoppas du får en skön kväll. Tyvärr verkar det inte vara så mycket på tv. Vi kommer nog se en film.

KRAM!

2008-08-09 @ 19:47:49
#4: tingeling

Hej hopp!!

Nu är jag hemma men om jag vilat tillräckligt vet jag inte för ens på måndag då ska jag till läkaren Usch!!

kram Tingeling

2008-08-09 @ 19:59:05
#5: tingeling

Hej hopp!!

Nu är jag hemma men om jag vilat tillräckligt vet jag inte för ens på måndag då ska jag till läkaren Usch!!

kram Tingeling

2008-08-09 @ 19:59:07
#6: birgitta

2008-08-09 @ 20:02:07
#7: bg

Tjena snygging vad gör du själv så är jag proppis efter en god middag som vi avsluta med kaffe o avec.vi är litte trötta jag oLeif vi åkte till stugan igår jätte mysigt hade vi det fiska grilla o såg på os, klockan ringde kl 0430 då gjorde Leif frukost så såg vi på sveriges damer som spela handboll tyvärr fulust men sen var det fotboll o då vann vi.Bio imorgon eller? KRAM

2008-08-09 @ 20:12:28
#8: soffie

ja visst är vädret knepigt men usch va kallt det har varit.hoppas din kväll blev lugn å skön framför tvn.

2008-08-09 @ 21:02:55
#9: Monica

Samma här - Tv-kväll. Trött som bara den...det är jobbigt" att ha semester ler



Jo då, några fynd blev det på Ullared. Vore det inte kassan som styrde skulle man kunna handla hur mycket som helst där.



Ha en trevlig kväll

2008-08-09 @ 21:57:56
#10: Znogge

Önskar dig det samma! Här är det lugnt och fridfullt för alla ungdomarna är på vift. Hundarna sover och Husse ser en film som jag inte ville se. Fastnade med en veckotidning i stället.

Kram!

2008-08-09 @ 22:12:35

Your website is extremely interesting

2009-03-24 @ 14:30:52
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: