*

2008-08-01
09:50:01

Bara en vecka kvar..
Semestern går så fort så fort...och nu är jag verkligen i semestertempo, svårt att komma i säng sussar och sover gott på morgonen.

Ja det blir svårt att ställa om sig, men så här känns det ju varenda år...sen jobbar man ett par dar sen är alt som vanligt igen!

Idag blir det nog stranden...sista sucken på
för ett tag! Men om det är dåligt väder nästa vecka kanske man kan få lite gjort här hemma.

Den 18:e augusti börjar sonen plugga, matte, svenska och samhällskunskap...ni ska se hans schema...helt sjukt! Lektionerna överlappar varandra...han mejlar och frågar.

Får till svar att då får han välja vilken lektion han ska gå på.....men va Fasen så kan man väl inte göra hur ska man då lära sig nåt...Hmmm idag tar jag nog matten!
Så jävla knäppt!


Uppdatering: Nää vi skiter i stranden idag...fick nog av alla getingar igår..usch jag kan inte slappna av en sekund.
Det blir storhandling istället...frysen är i stort sett tom.

Kommentarer:
#1: Znogge

Här blir det också stranden för molnen hopar sig enligt prognoserna. Hoppas det ordnar sig med sonens schema!

Ha en skön första dag i augusti!

2008-08-01 @ 10:56:38
#2: Mumin

Ja nu är det sista chansen på ett tag till sol och bad. Ger mig iväg nu till havet:) Herregud jag håller med dig, hur ska man kunna välja och sedan lära sig allt ändå....inte klokt. Kram och puss till Ninnivän från Mumin

2008-08-01 @ 11:02:39
#3: malin

Nja kan inte säga att jag har så mycket ångest faktiskt. har väl snarare accepterat att jag börjar jobba nästa vecka. känns lite värre att hannes ska in på dagis...

2008-08-01 @ 11:31:50

Jo du,,,,skolan är inte längre vad den var på "den gamla goda tiden".....Fast det kanske är bättre på detta sättet...vad vet jag :D

Konstigt låter det i alla fall.....

Kram på dig och njut av den sista solen

Margaretha

2008-08-01 @ 12:10:03
#5: My

Det låter ju konstigt att han inte ska kunna gå på alla lektionerna! Konstigt system...

ja getingar, hua, finns mängder överallt! Igår kunde vi inte sitta ute och äta ens...

2008-08-01 @ 14:19:49
#6: Helena

Vi har mest tillbringat dagen inomhus....den värme som var imorse förvann och det är småkyligt och grått.

Vår son ska också börja plugga till hösten men hab ska läsa till civilekonom och jag tror att det är bättre schema när man går ett program.

Skönt att han kommit på vad han vill göra tycker jag.

Ha en mysig kväll vännen!

Kram

2008-08-01 @ 15:48:19
#7: Anna

Jo man behöver verkligen fylla på ...när det bara är sol hinner man ju knappt handla..ja visst blir man galen på skolorna..ingen ordning alls... grr...

2008-08-01 @ 16:27:57
#8: Gunnel

Det lät skönare med stranden än handligen :O)



Skaffa en sån där insektsdräpare...en sån där som ser ut som ett tennisraket.

Oj...det här kom ifrån en sann djurvän...men jag kan förstå er som inte gillar dom här krypen....det kan jag :O)

2008-08-01 @ 19:38:16

Great site!!!

2009-03-10 @ 09:04:15
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: