*

2008-04-20
09:28:16

Yes, yes!!
Idag så är det molnfritt...hoppas hoppas det håller i sig! I eftermiddag ska jag ringa en kompis hon ska ev klippa mig idag (om hon orkar hon var på fest igår)

Det var ju inte längesen jag klippte mig, jag är i och för sig nöjd, men mitt hår är slitet...suck! Nu får det bli kort, allt det torra ska bort.
Hoppas, hoppas hon orkar.....hon är duktig hon är fd "frissa".

Ja idag ska jag väl kunna gona mig i solen en stund, ska bli skönt. Anders åker redan ikväll han ska till Karlskrona (tror jag)...haha vilken koll jag har!             image1165

Lite trist att han åker en söndag, men men inte mycket att göra åt. Nu ska jag ha en kopp kaffe...kommer och hälsar på snart...Kramen ♥

image1164

Kommentarer:
#1: Ullis

Sol sol sol! Här är det oxå sol så snart måste jag pallra mej ut! :) Hoppas att frissan inte är alltför skakis idag bara. ;) Kramis

2008-04-20 @ 09:36:02
#2: kicki

Här några mil från dej skiner solen fårn en klarblå himmel, det är helt underbart ute...gubben byter däck på bilarna och tvättar dem, då måste det vara vår i luften för tvättar bilar det gör han annars aldrig, det är mitt jobb...eller vad vill han tro...hmmm..
kramen på dej och hoppas du fått bli fin i håret också...

2008-04-20 @ 12:54:08
#3: Gunvor

Jag hade också tänkt att få sitta i solen ett tag. Men det ser ut att komma en hel del moln, tyvärr! Vi håller på med köket nu och ska bara måla om o lite nya tapeter o nytt golv. Diskmaskin o fläkt har vi beställt, vitt blir det! Och kylskåpet är bara 5 år så det blir kvar liksom spisen.
Men så imorse när jag skulle in ikylen så tyckte jag att det verkade lite för varmt där. Och joo då nu har skåpet pajat! Det var inge kul alls. Nu har man plockat ut allt o satt ut på altanen, men där är det snart för varmt också! Typiskt att det ska hända på en söndag! Så nu får gubben mera jobb!
Jaja det är sånt som händer!
Vi grillade entrecote igår. Du stekte samma! Lika gott antar jag!
Hoppas du har en solig o fin söndag!Kramen!

2008-04-20 @ 12:57:28
#4: Helena

Vilken tur att ha en kompis som kan klippa. Här är det mest jag som klipper andra, då mest maken och sonen och så hundarna förstås. Hälsa Anders att Karlskrona är fint men vilket håll man än går åt så blåser det motvind. Så han får packa något vindtätt :0)
*Kramar*

2008-04-20 @ 13:56:51
#5: Nalle

Här skiner faktiskt solen idag ! Lite ovant.
Ha en underbar söndag. Kram Nallis

2008-04-20 @ 14:04:58
#6: Mumin

Ingen sol för mig idag.......det liksom sticker i ögonen idag....fattar inte varför:)) Ha en go dag! Kram Mumin

2008-04-20 @ 14:07:04
#7: Fie

Vilket underbart väder det har varit hoppas du har njutit =) kram

2008-04-20 @ 15:04:48
#8: Bim H-D

*s*
Men, nog är det väl härligt att ibland släppa på den där - totalkollen? Hm, ungefär som jag undrar var mina ungar var idag - typ...
Må så grankott... ngn som har bevis på att solen inte ALLTID lyser i Karlstad, jappp!!! ;)

2008-04-20 @ 15:18:55

Vi har haft sol i 3 hela dar nu helt otroligt men vi behöver det om snön ska försvinna. Vi har fortfarande bortåt 50 cm kvar puhh. Gissa om vi är less.
Blev du klippt idag eller..? Så skönt att bli av med lite hår.
Ha det gottast Kraaam:)

2008-04-20 @ 16:51:38
#10: Margaretha

Hoppas att du har blivit klippt och att kompisen inte var alltför darrhänt :D
En sån otrolig himmel du bjöd på i torsdags...fantastisk...tur att det finns kameror
;D
Kram
Margaretha

2008-04-20 @ 17:18:35
#11: linda

Har suttit och myst i solen jag med..visst är det härligt!

Hoppas kompisen orkade med att ge dig en klippning..*L'
OCH ATT det blev lyckat!

2008-04-20 @ 17:21:50
#12: My

Hoppas din kompis lyckades med klippningen...bakis :)
Hoppas du haft en skön dag i solen, kramis

2008-04-20 @ 17:26:39
#13: Alex

Hoppas att du fick din klippning!
Du får gärna berätta lite om Kreta och Agia Marina! *nyfiken* Funderar på att hyra bil och se oss omkring lite, törs man det tro eller är trafiken jätteläskig?

2008-04-20 @ 18:04:19
#14: Gunnel

Vad bra att ha en gammal kompis som varit frisörska...en sån skulle jag med vilja ha.

Hoppas du fick en skön stund i solen idag!

2008-04-20 @ 18:31:17
#15: Lissen

Nu blir vi nyfikna hur den nya frisyren ser ut!
Har också varit ute i solen idag. Det blir som en liten folkvandring av alla som längtat efter solen.
Ja att resa är underbart och berikande, längtar jag också.
Förstår att det måste vara jobbigt att barnbarnen bor så långt bort.Det blir kramkalas till helgen då Har du Skype så att du kan se på dom iallafall, till vardags??

2008-04-20 @ 18:31:36
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: