*

2008-04-20
18:49:39

Vilken solskensdag..
Strålande väder..men jag har inte suttit med näsan i solen hela dan, har grejat lite här hemma, lagat lunch och så gick jag till väninnan vid tre och klippte mig.
Nu är allt det trasiga och fjösiga borta, så nu är det kort...det enda jag gjorde med håret var att trycka i lite vax...klart.

Skönt att ha lättskött hår nu när vi går mot sommaren...Nej nån bild blir det inte..hihi.

Nu har maken åkt till Karlskrona..ja han är inte där än på några timmar..sonen gick ner och hämtade pizza åt mig och han.
Vi åt tidig lunch så nu börjar det knorra i magen!

Suss gott när det är dax..kramen ♥

Kommentarer:
#1: junitjej

Vi har njutit av vårsolen på Marstrand. Det var helt underbart!!

2008-04-20 @ 19:11:47
#2: syren

En underbar dag!

2008-04-20 @ 19:35:06
#3: Gunvor

Här har solen pendlat mellan molntapparna!Du, va härligt med en frisyr som man inte behöver föna o dona med.Du har nog bra hårkvalite! Jag klippte mej i fredags, hos en alldeles nylärd tjej. Jag var så himla nervös,
för hon bara klippte o klippte trots att vi kommit överens om en viss frisyr. Jag var livrädd att hon skulle snagga mej..hon höll på jättelänge! Och jag bara satt där o sa inget! Men va bra det blev till slut! Hon var ju jätteduktig!
Kram!Kram!

2008-04-20 @ 20:36:43

Jag har passat på och sola idag...och bakat. Så skönt och bli av med lite hår. Jag klippte mig för ca 2 veckor sedan, men håret börjar kännas tjockt återigen.Ska fixa lite slingor också.

2008-04-20 @ 21:44:23
#5: Monica

Jasså, inget foto på nya frissan??!

Hoppas detta goa väder håller i sig för jag har jobbat hela helgen.

Kram

2008-04-20 @ 22:13:18
#6: Anna

Tittar in & önskar en bra dag....måååååååååndag :)

2008-04-21 @ 06:46:21
#7: linda

Vad bra att du blev nöjd med håret!
Jag funderar också på att klippa av mitt...

Visst har helgen varit underbar...Karlskrona är underbart nu på våren och sommaren.

Ska mannen jobba i Karlskrona?...

2008-04-21 @ 07:07:52
#8: Pialotta

Jag var oxså och klippte bort lite ragg i fredags.. nu är det så kort så.. skönt är det på sommaren. Jag har haft min svans i så många år, men bestämde mig innan jul att klippa av och så har det fortsatt..
ha de fint kramar

2008-04-21 @ 10:20:58
#9: Socrate

Hej Ninni. Du skrev på min blogg att det är risk att kissa ner sig när man hoppar studsmatta. 5-åriga dottern kom hem härom dagen fråndagis och sa så här "pappa, jag kissade nog ner mej lite när vi hoppade hage idag". Tänk vilka risker som finns här i livet.

2008-04-21 @ 10:29:33
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: