*

2008-04-06
10:37:43

Där ser man..
Va många som höll med mig i mitt förra inlägg, va kul! Igår lyckades jag med att slå två flugor i en smäll, vara onyttig samt få en långpromenad..haha!

Vi tog en promenad till puben, var såå himla längesen. det var inte många själar där, men några som vi kände var där så det blev lite prat.
Efter en öl kände vi dofterna av god Pizza, så vi delade på en, samt en öl till...åhh va gott det var. Sen satt vi kvar en stund till, ägaren dök upp (som vi känt i många år) han slog sig ner och pratade och tyckte att det var kul att se oss, det var ju längesen.

Sen tog vi promenaden hem igen.....det var skönt ute! Vi la oss ganska omgående efter vi kom hem...sömnig efter pizza och öl, jag somnade så gott så gott.

Nu har jag fått mig lite kaffe, regnet öser ner, jag som hade tänkt att putsa fönster och byta gardiner i vardagsrummet..men så synd nu slapp jag det....

Kanske det blir en tur till Stadium, jag skulle behöva ett par bra skor att gå i, mina Walkingskor är inget bra längre.
Min kollega sa till mig att köpa ett par bra jogginskor istället dom är inte så stumma.
Antar att dom är gratis...INTE!!!


image1149

Kolla vi grillade igår, vi fick en liten gasolgrill av Syrran och hennes man...åhh va gott det var, ryggbiff, mums, mums.
Funkade jättebra, inget grillos alls! Vilken tur för jag hade saknat att inte få GRILLA!!


Kommentarer:
#1: Inga M

Minns den dramatiska upplevelsen när jag köpte walkingskor i Karlstad för ett par år sedan! Den finns på min blogg om man söker på Walkingskor.

Igår var vi faktiskt på Stadium i Karlstad och köpte skor åt gubbarna. Det var inte gratis men fanns en del billigare erbjudanden också. Om jag ska vara helt ärlig så tyckte jag kanske att skorna på Intersport var snyggare. I alla fall diskretare i färgerna. Och dessutom överlag lite billigare.

2008-04-06 @ 12:38:11
#2: My

Bra jogging/promenadskor är viktigt! Får kosta lite extra!
Låter som ni hade en jättebra lördag, och vad gott med grillat!!

2008-04-06 @ 12:59:08
#3: Gunvor

Vilken mysig dag o kväll ni hade. Visst är det nåt visst med grillat!Men idag längtar jag efter pizza! Det brukar ofta bli det dagen efter en danskväll!Nåt lättlagat haha!Köpepizza! Nya gångskor skulle man kosta på sej! Jag har ett par supergamla! Egentligen skulle man gå och prova ut ett par riktiga som passar just mina fossingar!
Här kikade solen fram en liten stund, men nu har det mulnat över. Trökigt!
Ha en skön dag trots regn! Du slipper ju putsa föntren!KRAM!

2008-04-06 @ 13:03:42
#4: tingeling

Jag har en blandning mellan joggingskor och walkingskor märket
är Nike jättebra och är manlite rund som jag är det viktigt med dämpning kram Tingeling

2008-04-06 @ 13:25:29
#5: Ragnvi

Tack för titten in i min blogg!
Djuren är härliga dom, arvegods från dottern...

Nu regnar det i lilla Trönö, grått o trist!

Ha en fortsatt bra dag!

2008-04-06 @ 15:00:13
#6: Helena

Såg jättegott ut med grillat. Vi ligger i för att få iordning på möbler och trädäck till nästa vecka, då ska här grillas.
Håller fullständigt med dig i förra inlägget. Det finns så många måsten endå så varför skapa några till. Jag både cyklar och promenerar med vovven, det är ju ett måste förstås men vi skaffade honom för att tvinga ut oss. Annars hade man inte gått ut frivilligt en regnig dag. Men en kort runda dör ingen av, tvärt om.
Ha det så gott, och njut av din biff.

2008-04-06 @ 15:48:17
#7: Gunnel

Håller med om att joggingskor är skönare att gå i och jag som även ibland känner för att jogga
ska ju ha såna. Men i höstas köpte jag walkingsko...och den har varit hur bra som helst nu i vinter. Jag tänker inte göra mig av med dom utan använda dom som agilitysko tror jag...men först måste jag också skaffa nya joggingskor...hua...som sagt inte gratis

2008-04-06 @ 15:51:10
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: