*

2008-04-22
08:28:41

Blivit biten..
Av en Tse-Tsefluga måste jag ha blivit, för jag är så jäkla trött! Men det är väl våren antar jag. igår hade jag planerat att göra en hel del när jag kom hem från jobbet, men jag hade inte lust eller ork med nåt.

Jag var hopplöst tät och nös och nös, måste vara en kombination av förkylning och allergi....eller?? Nåå det går över, till helgen åker vi till Umeå, då vill jag vara pigg igen. Ska ju träffa bonusbarn och barnbarn, ska bli såå kul.

Sonen åker med också, men på söndan åker han til Piteå för att träffa en kusin som pluggar där.

Idag efter jobbet är det möte..suck, efter jobbet vill man åka hem. Anders anländer väl Karlstad snart igen, han åkte nattåg och skulle komma till Karlstad vid tio tror jag...ja ni ser ju vilken koll jag har på min kära make. ja vem kan ha koll på var han är, han flackar ju och far överallt.

Nu måste jag ha lite kaffe så jag vaknar till...sen lite kläder på kroppen, kanske inte vore så käckt att komma dit i morgonrock..

image1166

Förra året vid den här tiden, då hade jag satt ut pelargonerna....måste plantera lite på balkongen så det blir lite flärd där.

Kommentarer:
#1: Pyret

Jag vill gärna slänga ut lite pelargoner utomhus men imorse blev jag tveksam då det var frost i gräset :(. Jag får nog vänta ett tag till.

2008-04-22 @ 08:43:47
#2: Mumin

Det är nog pollen som du inte tål, man blir ju jättetrött av det........ja en flackande man det har jag också.....kan inte hålla reda på han:)) Va trevligt att åka till Umeå och träffa barnbarnen. Kul! Ha nu en go dag på dig! Kram Mumin

2008-04-22 @ 09:02:02

Pollenallergi ger extra trötthet, tyvärr. Ha en bra dag!

2008-04-22 @ 09:36:33
#4: kicki

Jag tror att allergi blir man trött av, och äter man sen medicin blir man ännu tröttare...jag skulle kunna sova ståendes ibland...Man blir flåsig och hostig,näsan rinner,,,,ja bläää---men det är klart både du och jag har ju en f-bannad förkylning vi gått med länge också och då blir man väl ännu slitnare..styrkekramar till dej min vän

2008-04-22 @ 14:06:12
#5: Gunnel

Vad roligt att få komma iväg...har du tur möter du vintern igen :O)

Du det här med kvällsmöten...det tar på krafterna. Vi hade ett igår...och som tur var det enda den här veckan.

2008-04-22 @ 14:25:06
#6: Zassi

Usch det låter inte alls roligt. Men sömn brukar vara bästa medicin :)
Umeå? Ja det är ju bara 10-12 mil från mig. Och här skiner solen, vi har 10 plusgrader ungefär och bara nån snödutt kvar här och där som knappt syns. Roligt med en tripp. Själv åker jag till Stockholm imorrn och kommer hem först på söndag.
Ha det bäst! Och pigga på sig! Kramiz//Z

2008-04-22 @ 14:33:49
#7: IKA

Hej där, javisst var det ett tag sedan sist, men du har ju haft lösenordskrav så jag har inte kunnat nå dig *skrattar*

Angående min blogg så var jag så fullkomligt less på denna så jag ville byta, att jag nu sedan har bytt språk är endast av en ren självutmaning. Jag älskar språk och vill förkovra mig.

Ha det så gott
/IKA

2008-04-22 @ 15:22:50
#8: tingeling

Åh är du redan klar med utvecklingssamtalen så skönt färdig jag har mitt första imorgon
Pelargonerna får bli kvar inne nån vecka till eller mer kram Tingeling

2008-04-22 @ 15:37:17
#9: Gisan

Det är inte för inte som det finns något som kallas vårtrötthet. Kramar...

2008-04-22 @ 17:25:44
#10: Junitjej

Krya på dig!! Hoppas ni får en trevlig vistelse i Umeå!

2008-04-22 @ 18:40:51
#11: Anonym

jag är också tröööööött,.,,,,,,så det så!

2008-04-22 @ 19:05:07
#12: My

Synd med mycket jobb en sån här vacker dag! Och illa med trötthet och förkylning nu, kan det va allergi?
Kram och krya på dig

2008-04-22 @ 19:12:44

Ja, balkongen behöver få lite färg...och det är klart att lite blommor ska fixas. Stackaren...kan det inte vara allergi? Jag har haft en lång arbetsdag själv och det ska bli så skönt och sova. Va´rädd om dig.

2008-04-22 @ 19:41:05
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: