*

2007-09-14
08:36:24

Helg...
Ja jisses snacka om skiftande väder igår underbar och idag blöt och blåsig!!

Igår körde vi ner köksbordet som jag fixat samt stolar till köket..det blev så fint! Och Anders hade lagt klart golvet på kontoret, Skeppargolv i Ek...det blev ursnyggt!
Vi ska ha likadant i sovrummet fast mahogny.

I morrn åker Anders till Sthl med bilen till sonen, pratade länge med sonen igår för en gång skull var han pratglad..härligt!
Åhh vad jag saknar honom....lite avis är jag att Anders ka dit, men han behöver få träffa sina söner själv ibland!

Nu ska jag ha kaffe......pözz på er

Kommentarer:
#1: Gunvor

Va härligt det låter med nya fina golv. Och sen att få möblera o greja i alldeles nya rum. Det låter kuligt att få börja om så där..fast det ligger ju mycket jobb bakom också det förstår jag. Och det där med sonen känner jag igen. Det är likadant här man bli så glad när han har tid att prata lite, han är så fåordig i telefon.Har väl inte såå mycket att prata med mamsen om. Men han kommer in nån gång ibland i alla fall. Bor inte så långt bort som din!
Ha en härlig helg nu o jobba dig inte fördärvad!Kram!

2007-09-14 @ 11:23:36
#2: malin

blev det fint på jobbet eller ser det ut som ett bombnedslag???

2007-09-14 @ 11:49:01

Kul att sonen var pratglad alltid roligt när man får en massa respons från sina ungar.. klart du saknar honom, Ninni.. det tar tid det där om man någonsin kommer över att de står faktiskt på egna ben nu..
Jag har precis kommit hem från staden och fikamötet med Åsa.. trevligt att träffas så där utanför tangentbordet:-)
Hon var precis som jag tänkt mej en glad tjej på "höga klackar".. Inte i provhytten, men ute i butiken i skymundan där plåtades morgonrockstjejer..:-)
Kram o ha de gott

2007-09-14 @ 14:07:22
#4: Junitjej

Vad skönt, nu kom jag in på din blogg!! I och för sig sitter jag på jobbet. men hoppas det funkar hemifrån ikväll. Igår kunde jag inte besöka din blogg.
Ha en trevlig helg!

2007-09-14 @ 14:10:38
#5: Åsa

De där skeppargolven är så jäkla snygga.......men oxå ganska dyra tyvärr :(
Skulle velat haft det i vardagsrummet men det hade inte gått att lösa (inte för oss i allafall):)
Men som sagt väldigt snyggt!
Kan du inte sätta in en bild på hur det blev???
Ha en skön fredags kväll!
Kramen på dig!

2007-09-14 @ 14:42:50
#6: kicki

Va fint ni kommer att få det..nya golv och ny inredning överallt...blev skåpluckorna fina..längtar till att få se bilder..
kram från kicki

2007-09-14 @ 14:49:11
#7: A n n a

Hallå där?? Pratgald? Han kanske har tatt hojtar olja :)
Äntligen leeedig..skönt att få göra helg...
p.s Faan va fräscht ni kommer få...*kram*

2007-09-14 @ 15:49:36
#8: My

Låter snyggt det..skeppargolv i ek! Å vädret är verkligen växlande, sommar i går och värsta höst-ovädret idag *suck*
Ha en go fredagkväll!

2007-09-14 @ 16:09:56
#9: Anonym

Låter som det blir en skitsnygg lägenhet men det är ju kul att få bo vackert.
Om nu Anders ska till sthlm skulle vi ha hälsat på dig och haft en dunderbloggtjejträff hihihi!!!
Ha en trevlig kväll kram Ting...

2007-09-14 @ 16:11:11
#10: Mumin

Åh vad det låter fint med golvena. Det blir nog urtjusigt....kul med barnen, var roligt det är när man har god kontakt med sina barn. Ha en trevlig fredagskväll! Kram på dig Ninnivän!

2007-09-14 @ 16:39:30
#11: Åsa

Nämen det var ju inte dyrt.......var hittade ni sånt??
Alla såna jag sett har gått på närmre 800 kr kvadraten!
Jaja,snyggt ÄR det iallafall!!
Kram!
Snart öppnar jag vinflaskan här! :D

2007-09-14 @ 17:09:00
#12: Helena

Skeppargolv? Hur ser det ut. Lägg ut en bild så jag får se.
Jag älskar att renovera och att planera hur man kan förbättra. Fast det kostar en del. Så man får ta en bit i taget.
Regnar det hos nu med? Här var det sol fram till middagen, nu regnar det för fullt. Men det är rätt mysigt att krypa upp i soffan med ett glas vin som jag snart ska göra.
Ha det gött, o pözz på dig med.

2007-09-14 @ 17:34:09
#13: Volvo Cars

Just found this site and will find it a great use as I collect Sask. postmarks and need to find the location on a map to fit into my pages. Will pass this site onto other collectors who will find it very useful.

2009-10-20 @ 12:05:05
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: