*

2007-10-13
20:14:11

Trötter..
Jag somnade som en stock på soffan efter jag varit hos doktorn, läste lite sen gick ögonen ihop...och tänk jag hostade inte en enda gång!

Eftermiddan har varit lugnare också...betapreden lugnade tydligen ner det hela...hoppas nu på en lugn natt. Men jag får väl stoppa i mig både det ena och det andra!

Nu har vi ätit ostbricka...gott, hade ätit en korv på hela dan...inte konstigt att jag går ner i vikt, ja jag klagar inte är bara förvånad!

Hör andra säga..ohh jag stressar och har så mycket att göra går ner massor...fnys har jag tänkt har aldrig hänt mig.
Men nu har det hänt...så länge det varar haha...(ostbricka är väl inte så nyttigt!)

Ikväll ska vi se på Wallander, Fotografen på vår nya platt-Tv...så snygg och hela 40 tum..wow vilken bild, full HD är det på den!

Den lite mindre TV är nu upphängd på väggen i sovrummet..perfekt när vi inte vill se samma program!

Kommentarer:
#1: maria

Mums med ostbricka!
Programmet heter Microsoft Picture it! Photo standard 9. Var eller hur det kommit till min dator vet jag ej, men jag tror att det följde med standardprogrammen. Mer vet jag inte. Men det är bra och roligt!
Må gott!

2007-10-13 @ 20:21:56

Härligt med stor TV skönt att se en film med bra bild! Önskar dig en fin och avslappnande helg/Kram Tussegumman

2007-10-13 @ 21:02:46
#3: Gunnel

Attans...hosta igen. Bra att det verkar göra under medicinen du fått.

Jag giller inte heller blåsväder...men gärna kyla.

Ha det gott!!

2007-10-13 @ 22:09:34
#4: A n n a

Tjena moss gumman..jasså du har fått allergi medicin Beta pred..brukar man ge till dom som får uppsvällda problem vid allergi reaktion...gör under!!!!
Kramiz & ha det gött...

2007-10-13 @ 22:46:34
#5: Anonym

Jag kämpar på med vikten men det går inte i rasande fart som det gör för er andra men kanske bara lite långsammare till slut kanske jag når mitt mål kram Ting...

2007-10-13 @ 23:41:41
#6: Alex

Åh, vad härligt med platt-TV...vi var puckade nog att köpa vanlig, ny TV precis innan jul...hade vi väntat hade vi fått en platt-TV för samma pris!

2007-10-14 @ 08:15:13
#7: Åsa

Vad skönt att du sovit!!
Inte går jag ner av renoveringen..............fast den överlåter jag till maken och jag sitter här:)

Jag tar över när det kommer till städningen sedan.

Vi köpte nyligen en platt tv, men den är "bara" på 37 tum ;)

Ha en bra dag!
Kram

2007-10-14 @ 08:53:24
#8: Marina

Dom tabletterna är jätte bra vid astma och falsk krupp!!
Skönt att du fått något som funkar..Så att du orkar med allt som är runt en flytt!!
Kram på dig!

2007-10-14 @ 08:56:07
#9: Annelie

Dom är riktigt snygga. Vi har också köpt ny platt-tv nu =)

2007-10-16 @ 12:50:11
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: