*

2007-11-14
09:23:44

Grått och mulet..
Konstig sjuka jag har...hade feber måndag och tisdag, inte hög men eftersom jag är en lågtempare vanligtvis så blir jag helt slut av 38 grader!

Idag feberfri...tät som bara den på morgonen, sen under dan inget snuvig alls..sen har jag ont i halsen ibland, det spränger i öronen...ja så försvinner det....mysko!
Idag har jag ont i ögonen känner mig jättetrött..vad är detta för mysko virus??

Det som gör mig mest sur är att jag inte fått ihop knappt några steg alls på två dar...suck!

Men i morrn ska jag jobba....ska ju ut på kvällen, hoppas jag känner mig pigger då.
Känner mig som en skurk när jag är hemma...känns som om det bara är jag som blir sjuk, jag har ju min rygg som ställer till det och så magen som är helknäpp ibland som gör att jag kanske måste vara hemma ett par dar!

Jaja nu är det som det är....nog med klagande!

                                                                                                                 



Kommentarer:
#1: Marina

Skumt!!!Men såna där konstiga virus får vi nog vänja oss med..
Hoppas att du orkar gå ut i morgon.

2007-11-14 @ 09:48:53
#2: Gunvor

Det finns så många konstiga sjukdomar nu så det är inte klokt! Och som Marina sa..sånt får vi nog vänja oss vid. Men du kanske har haft det lite för jobbigt med flytten o allt som hör till. Det tar nog lång tid för kroppen att ta igen allt.Och så blir det en massa konstigheter i stället! Ha nu en vilodag idag så kanske du är på bena imorron!Massor med Kryapådejkramar!

2007-11-14 @ 10:58:39
#3: Mumin

Du behöver väl inte känna dig dum heller!! Man kan inte rå för att man blir sjuk och har man problem med rygg och mage så vet ju arbetsgivaren det eller hur? Ja det går så mycket skit nu men hoppas du blir frisk snart. Krya på dig! Kram

2007-11-14 @ 11:16:33
#4: maria

Låter jobbigt med magen. Myskovirus också, men de brukar komma på köpet när man jobbar med barn.
Hoppas att du dock får en trevlig kväll!
Kram.

2007-11-14 @ 11:24:32
#5: Anonym

Ja kurera dig ordentligt :)

2007-11-14 @ 11:39:23
#6: Alex

Jag är också risig, gick hem från jobbet idag. :(

2007-11-14 @ 14:33:03
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: