*

2007-03-20
08:27:45

SOL idag...
image625

Det är härligt att vakna av att solen lyser utanför!
Jaha vad händer idag måntro, igår var det väldigt lugnt på jobbet.
Hälften av barngruppen går till skogen vi andra är kvar på gården,
ja då blir det inget slagsmål om cyklarna..hi,hi va bra!
Nu börjar det närma sig sonens flytt, min systerdotter tycker att jag är larvig när jag hönsar med min son!
Vänta du sa jag när det blir din tur!
Idag ska sonen på synundersökning för att kolla att han inte är färgblind, om han skulle vara det blir det inget jobb. Ja det skulle ju bara fattas det....men det tror jag inte att han är.
Man måste kunna se alla färger för att kunna sitta vid röntgen..ja där ser man hade jag ingen aning om!
Men sonen säger att han har gjort såna tester i skolan och det har inte visat något för tydligen är det inget,
som bara kommer, det är medfött. ja, jag håller nog mina tummar ändå!

♥ Ha en skön dag allihop ♥

Kommentarer:
#1: Crazypill

underbart med sol! Ha en go dag! =)

2007-03-20 @ 08:43:45
#2: Annisa

Ha en skön dag du med. Sol här med! Ska hålla tummar för sonen din...Kram!

2007-03-20 @ 08:49:06
#3: åsa

Här finns ingen sol :(
han skulle märkt det vid detta laget om han var färgblind!
Så det kommer säkert att gå bra!
Kram på dig!

2007-03-20 @ 09:43:08
#4: anna

Han är nog inte färgblind..borde vi märkt på din layout isåfall *fniss*..med tanke på alla koder hit & dit..;))
Ha det gött..

2007-03-20 @ 10:10:59
#5: Mumin

Ja solen lyser här med men det var minusgrader i morse, fick skrapa rutorna....jag vet man e så himla dum när det gäller att barnen ska flytta hemifrån, men dem klarar sig utmärkt....en sån hönsmamma som jag har varit och min son klarar sig jättebra....vem trodde det när allt var serverat hemifrån. Ha en bra dag! Kram Mumin

2007-03-20 @ 10:14:15
#6: Nalle

Det kommer att gå bra.
Hönsmamma passar ju utmärkt då vi går mot påsken;))
Kramis

2007-03-20 @ 11:56:34

Hönsar man med sin son? Min svärmor var och städade hos min make innan jag kom in i bilden. Sen slutade hon. Lite synd, städet kunde hon fått tagit *fnissar hejdlöst*
Sol är skönt. Vi är inne för Z har kräkits. Hoppas att det inte är spysjukan..

2007-03-20 @ 12:22:03
#8: Pyret

Passa på att jönsa dig du! :D Snart nog är det över.

2007-03-20 @ 15:58:20
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: