*

2007-03-19
20:36:24

Snart Cityakuten...
Sen sängen..nu är jag trött! Det känns att jag har sovit dåligt inatt, visserligen hade jag vilan på jobbet idag, det var väl räddningen..jag svimmade av en stund.

Jag följde med och handlade, köpte mig ett par böcker har snart läst ut alla jag köpte på rean...nu fanns det inte så mycket att välja på!

Bläk har legat framför TV,n och klämt i mig en hel massa hallon&lakritsbåtar...nu mår jag lätt illa, vad var det bra för...men det var ju så gott men jag kunde ju ha nöjt mig med några stycken..inte halva påsen, nästan!

Nu ska jag ta och sminka av mig, borsta tänderna (så jag inte stoppar in fler båtar) sätta på mig morgonrock....sen är det bara att krypa upp i soffan och se mitt favvoprogram!

Kommentarer:
#1: Nalle

Godis är inte bra - men gott !!
Sov Gott när det är så dags

2007-03-19 @ 21:06:35
#2: Mumin

Förstår att du e trött nu, gå och lägg dig och sov gott....vad det gäller hallonbåtarna är du värd det:) Gonatt Kram Mumin

2007-03-19 @ 21:11:15
#3: Zassi

Ojojoj.. det är så lätt att trycka i sig om det ligger framme :)
Sov Gott//Z

2007-03-19 @ 21:42:09
#4: Ninni

Ja eller hur!

2007-03-19 @ 22:02:32

Jag tittar på 24.. så jag missar CityAkuten nu, men den är bra.. såg det alltid innan. Nu började jag att titta på 24 så blir det en spänning i det.
Måndagen är min tv-kväll, Anna Phil, 24 och Prison break allt med bara reklam emellan.. denna jäkla reklam :-(
Gottigott med lakritsbåtar.. nu riktigt längtar jag efter en eller två men inte mer. Mannen min är så tokig i allt godis så väl som kakor.. tar jag fram en påse godis eller ett choklad tar han så gott som allt och jag kanse just e eller två..
Sånna är vi.
Ha de gott miss i natta.
Kram

2007-03-20 @ 00:48:14
#6: åsa

Låter som en mysig kväll!
Hoppas du får en bra dag!
Här snurrar bacillerna runt,nu är sonen sjuk -IGEN!
Jävlar vad jag börjar bli trött på att alltid nån är sjuk här!:(

Kram på dig!

2007-03-20 @ 07:45:57
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: