*

2007-07-22
10:26:31

Söndag.
Min semester börjar närma sig slutet...gulp! Nåå jag har en och en halv vecka kvar. Men dagarna bara rusar iväg.

Visst är min profilbild  kul  jag står på en liten strand i Naxos, vi var ute och gick och det blåste nåt så bedrövligt därav frissan..hi,hi!
Men jag gillar den, inte många bilder jag gillar på mig själv!

Nu har vi bestämt oss ang köket, det blir rostfritt ändå, för vi tänker lacka luckorna i svart, vi ska ha en mosaik som är i svart, grått och silver...skitsnyggt !
Sen blir det ett golv i grått, det ser faktiskt ut som klinkers men det är ett klickgolv. Väggarna kommer att få en svag grå färg...det här kommer att bli skitsnyggt!

Det kliar i fingrarna för att få börja...ska bila ner det gamla kaklet till att börja med...FULT!!

Men idag ska jag plocka lite här hemma, vika lite tvätt.....kanske en stund i solen får se om jag hinner. Solbrännan får ju inte försvinna helt och hållet..men jag är som en ödla i skinnet..hi,hi.

Jag sa till Anders...kolla du är gift med en i V (kommer ni ihåg den serien??)

Kommentarer:
#1: Junitjej

Ja, V kommer jag ihåg. Här har vi tyvärr inget solväder alls. Dock är det uppehåll. Får vara glad åt det. Ert kök kommer bli jättefint!! Hoppas man får se bilder på det när det är klart. Ha en bra dag!!

2007-07-22 @ 10:32:47
#2: Nalle

Åh så kul att inreda. Vi skulle vilja ändra om så mycket här, speciellt i köket. Men de har sagt att de skall blåsa ut alla kök här, och då vill man ju inte sätta igång. Men visst kliar det i fingrarna här också. Det är rätt nedgånget vårt kök, så det är behövligt. Följer er lägenhet med spänning. Kul.
Jovisst kommer jag ihåg V, men inte ser väl du ut så, hahahaha !!
Kul bild på profilen. En sån där riktig semesterbild. Pannband - jättebra då håret är ivägen och det är varmt.
Kram !!

2007-07-22 @ 10:44:22
#3: Ninni

Klart det kommer bilder men det dröjer!

2007-07-22 @ 10:44:24
#4: Ninni

Jag fick gå och köpa mig en sjal för att hålla luggen ur vägen...hade sjalen nästan varje dag en dag glömde jag den då brände jag mig längst upp vid hårfästet...aj!

2007-07-22 @ 10:48:09
#5: Mumin

Hallå Ninni! Det var en fin bild på dig! Ja det är kul att få göra om helt och det blir säker jättebra. En annan är bakfull utav h-e idag ha ha jag vet inte om jag är nykter än men jag hade asroligt igår.Kram

2007-07-22 @ 11:19:29
#6: My

Gillar din bild, du ser så lycklig ut! Snygg frissa ;)
Kul att renovera! Blir säkert skitsnyggt!

2007-07-22 @ 12:41:37
#7: Pyret

Jag kommer ihåg V... :). Jag skall fixa i trädgården idag. Måste ansas lite här och var. Har ju varit borta en del i sommar och har inte riktigt hunnit ta tag i allt...
Härlig är din profilbild!

2007-07-22 @ 13:48:21
#8: åsa

Härlig bild!
Ska bli spännande att se köket sen........
Ha en skön kväll!
Och V minns jag.......:D
Kram!

2007-07-22 @ 14:16:55
#9: u.L.L.i.s

Rostfritt blir bra! :) Kul presbild. Hihi..
V kommer jag ihåg, såg det när jag var liten...hua.. Kramis!

2007-07-22 @ 17:18:20
#10: Inga M

Modiga färgval som Du har gjort! Ser fram emot att få följa renoveringen på Din blogg.

2007-07-23 @ 11:16:06
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: