*

2007-01-20
10:26:06

lördag morgon!
Det är tyst omkring mig..alla sover utom jag, ja fiskarna är vakna!! Mysig kväll igår, vi tittade på TV, maten blev supergod.
Sonen kunde dessvärre inte hjälpa mig med headern igår han hade mallen hemma...nåå han kanske fixar det senare idag när han är hemma igen!

Jag somnade i soffan igår, vi tittade på Gudfadern...jag såg slutet sen skulle dom se tvåan också då slocknade jag!
Hasade mig till min egen säng och sonen tog över soffan...där ligger han och sover nu. Igår passade han på att se till att jag killade honom på ryggen!!

Tack för alla snälla kommentarer igår....ja inte vet jag om jag går ihop med alla människor, fanns en jag blev irriterad på igår..men ingen kollega och inget jag ska gå in på här!

Jag kan allt bli vansinnig jag med...men igår var det inte läge att bli arg!

Kommentarer:
#1: Åsa

Det låter som om ni haft jätte mysigt!
Ha det gött!

2007-01-20 @ 10:48:14
#2: Nalle

Om man inte kan bli "vansinnig" på någon så är det nog nåt fel iaf. Då håller man inne med sina egna känslor, inte bra. Men för den skull behöver man ju inte bli oense för livet. Så kära bloggis jag tror också som de andra att du passar med de flesta människor;) Du är en varm å go person, men du kan visa känslor både vara arg och ledsen.
Så tror psykologen Nalle:))
Jag önskar dig en trevlig dag idag, med son och man
Kram

2007-01-20 @ 11:14:32
#3: Gunvor

Ha en superbra lördag! Här är det görkallt. 18 minus i morse.
Jag tror också att du är en go o härlig person.
Fast jag inte känner dig.
KRAM, KRAM!!

2007-01-20 @ 11:21:00

Puss på pannan, ha en fin lördag.

2007-01-20 @ 11:30:30
#5: Ninni

kära Nallepsykolog...du har nog rätt i din diagnos, blir det dyrt det här..??

Tack snälla Gunvor tror att du också är en gooo person!

Tack för den pussen kära Roomie!

2007-01-20 @ 12:08:16
#6: Mumin

Du är ju jättemysig tycker jag...klart man skall visa sina känslor...det är inte bra att hålla inne allt, man bara förgör sig själv. Du vad mysigt med att killa på ryggen....rart.....Ha en bra lördag! Kram Mumin

2007-01-20 @ 12:14:19
#7: jonte

Hej gumman..hoppas det inte va mig du va arg på?...*tittar in fösynt*...Ha det gött idag..jag har blitt av me hövve värken nu så nu kan man sitta upp iallafall! Kram...

2007-01-20 @ 12:26:46
#8: Ninni

Tack rara Mumin!!

Nää Anna inte är jag arg på dig...pözz

2007-01-20 @ 12:27:46
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: