*

2007-01-09
08:28:16

Jahaja!
Igår var jag faktiskt mycket tröttare än jag var igår...och idag fick jag sova två timmar till! Nåå nu är jag uppe och klädd.

Regnet vräker ner...tänk va trevligt med lite regn. Och idag ska man stå ute på gården...bläk! Jag tittade på Friskisträningspass, det fanns ryggympa men bara en gång per vecka det var lite klent tycker jag!

Nu är det ikväll och frågan är vågar jag idag efter kotknäckning igår...ja det här får jag fundera på under dan!

Sen tänker jag minsann inte gå på några slitpass..nää bas får det bli och så småningom styrka, det är det min rygg behöver, framförallt bra magmuskler!

Nu är det snart jobbdax undrar om det kommer att vara lika lugnt idag som igår hoppas det!

Kommentarer:
#1: Anna

Tänk om man kunde vara flitig som du? *suckar med dåligt samvete*...
Men som en av tjejerna på jobbet sa..Anna vi springer ju i korridorerna..hur ska vi gamlingar orka gå på gym sen?..Tja vi får väl se..jag börjar OM jag vill inte för att nån annan säger det...håller tummarna!!
Ha det gott idag..kraaam!

2007-01-09 @ 09:07:23
#2: Åsa

Hoppas du får en lugn dag!

Och akta din rygg!!
Kram!

2007-01-09 @ 09:09:52
#3: Nalle

Hej! Nä, inte tandis idag, men på fredag:( Compositen som hon satte dit igår höll inte:( Alltså jag hade inga hål, det är en utfyllnad i en tand.Göra om.
Det finns väl nån instruktör på gymet som kan "leda" dig så du inte gör fel övningar för din rygg.
Ha det så bra
Kram

2007-01-09 @ 10:05:20
#4: Annika

Ta det lugnt bara om du går och tränar idag. Måste ju inte ta i för kung och fosterland första gången. :)

Hoppas du inte regnat bort idag.
Kram

2007-01-09 @ 10:38:17
#5: Pia lotta

Lite från mitt skafferi denna gråa, trista regndag.. vad gör man inte för att pigga upp :-))


Frukost
En hustru steker ägg till frukost åt sin make. Plötsligt kommer maken inrusande i köket:

- Försiktigt, säger han, FÖRSIKTIGT! Sätt i mer margarin! Du steker för många åt gången. FÖRMÅNGA! Vänd dem! VÄND PÅ DEM NU! Det behövs mer margarin. Åh, herre gud! VAR ska du få plats med MER MARGARIN??Dom kommer att fastna! Försiktigt... FÖRSIKTIGT! Jag sa FÖRSIKTIGT! Du lyssnar ALDRIG på mej när du lagar mat! Aldrig! Vänd dem! Skynda dej nu! Är du tokig? Har du mist förståndet?Glöm inte att salta dem. Du vet att du alltid glömmer att salta dem. Använd saltet. ANVÄND SALTET! SALTET!!!

Hustrun stirrar på honom:

- Vad i hela friden är det för fel på dej?Tror du inte jag vet hur man steker ett par ägg?

Maken svarar då lugnt:

- Jag ville bara visa hur det känns när jag kör bil.....

Hoppas du gillar Teodorans små tokigheter om inte så bjuder jag på det.. ha en fin dag och med mindre slit för rygga.
Kram till dej

2007-01-09 @ 11:31:25

hoppas din dag blir trevlig :-)

2007-01-09 @ 12:44:33
#7: Gunvor

Ha en skön dag i regnet. Och ta det lilla lugna.Här är det mörkt som på kvällen just nu.Så himla trist! Men inget regn åtminstone.
KRAM.

2007-01-09 @ 12:45:27
#8: Zassi

Ha en bra dag! Trots regn.. Hoppas träningen hjälper :) Har oxå tänkt att köpa träningskort.. Ojoj, men jag måste bli kvitt förkylningen först - eller vad det är jag har, gubbens halsfluss? Fast jag har inte svullna halsmandlar, influensa? Ja märkligt är det. Feber och lite hosta, inte direkt snorig, men ändå.. Bättrerygg-kramar skickar jag!

2007-01-09 @ 13:04:44
#9: Junitjej

????? Igår var jag mycket tröttare än vad jag var igår. ??? Jag förstår inte...

2007-01-09 @ 13:22:39
#10: Ninni

Ha,ha Pialotta den var riktigt bra!!!

2007-01-09 @ 14:15:43
#11: Nalle

Hahahaha!! Skrattar åt Junitjej. Det märkte inte jag när jag läste texen.
Igår är en annan dag;)

2007-01-09 @ 15:27:16
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: