*

2007-02-18
11:07:27

Va härligt.....
18790-593

Att vi tycker såå olika, Melodifestivalen ger alltid samtalsämnen! Jaha då var det söndag, jag ska väl roa mig med all tvätt som helt plötsligt hamnade i min tvättstuga, ja, jag skriver min för det är jag som är där mest!

Sen kasnke jag åker en sväng till Biltema för att handla flyttkartonger...grejer, grejer överallt! Och vinden är full, jag önskar att jag hade en lucka ut till garageuppfarten, då skulle jag bara hiva ner all skit som står däruppe, jag skulle även se till att det stod en kärra nedanför och så vips iväg till tippen!

Vi har pratat om att göra en lucka för det blir så hiskeligt varmt däruppe på sommaren...då går det inte att vara där!

Nej tvätten kallar...phu!!

Kommentarer:
#1: Annisa

Ibland behövs det en utrensning du, och vad bra det blir efteråt. Men man måste orka ta itu med det, orka börja..En annan dag :)
Ha en skön söndag, kram!

2007-02-18 @ 11:15:18
#2: Anna

Ja man borde flytta lite oftare...då försvinner det lite till tippen varje gång *ler*
Ha en fin söndag gumman! *kram*

2007-02-18 @ 11:32:15
#3: Anki

Jag ska också tillbringa en stor del av dagen i tvättstugan. Jag ska stryka!!!
Kram!

2007-02-18 @ 12:52:20

I enjoyed my visit. Greetings from Germany

2009-03-30 @ 09:01:24
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: