*

2007-02-10
09:09:48

Svinkallt.........
Idag vet jag knappt om jag vill sticka ut näsan det är femton grader, för kallt! Somnade i soffan igår kväll efter humorprogrammet, försökte hålla mig vaken för att se vem som skulle åka ut ur Lets Dance.
Men se det gick inte Anders talade om det för mig...inte den som jag ville!

Vaknade vid kvart i fem i morse och då var jag pigg, låg och vred mig och försökte somna om, funderade ett tag på om jag skulle gå upp!
Men det gjorde jag inte så jag sov lite vaknade, sov lite vaknade ja så höll jag på, drömde en massa tokigheter.

Drömde om Pyret och Miafia i en rolig dröm kom ihåg allt när jag vaknade och sen var det borta..attans också!
Sen drömde jag att jag skulle åka såna där små trickskidor av plast..när jag kom upp till backens topp var det som en backhoppsbacke flera spår visserligen.
Där tänkte jag inte åka ner...då stod det en massa folk och skrattade åt mig långt där nere, bland annat min bästa vän i skolan henne har jag inte träffat på flera år.....jag knäppte av mig dom fåniga skidorna och skrek att jag minsann inte tänkte åka ner....då vaknade jag!

Ha,ha var kom den drömmen ifrån och vad kan det betyda??


Kommentarer:
#1: Åsa

Jag är oxå förkyld och allmänt hängig och magen,ja fasen vad den värker!

det låter som samma sit!
Är det en magsjuke epidemi som härjar på bloggarna??? :D
Kram på dig!

2007-02-10 @ 09:21:18
#2: Ninni

Jepp så är det nog...vi får sluta och blogga helt enkelt!

2007-02-10 @ 09:22:43
#3: Helena

Ja ibland drömmer man helt galna saker.
Här har vi inte så kallt utan -8 bara.
Prinsessorna och vi ska ut på en promenad om en stund.Jag har just satt in en fin bild på dom på bloggen.Den är tagen av min vän Lisa som är fotograf.Gillar du fina bilder kan jag rekomendera hennes sida,den är en lisa för själen.
www.krutrut.com
Det finns även en länk på min blogg.
Ha en skön lördag.
Kram!

2007-02-10 @ 10:27:57
#4: Annika

Datorvirus helt klart. :D

Drömmar kan verkligen göra en fundersam ibland. Vad kommer allt ifrån? Saker och personer man inte haft i tankarna på flera år bara dyker upp. :D

Ha en bra lördag trots kylan.

Kram

2007-02-10 @ 10:32:07
#5: pimpim11

Ja ibland blir drömmarna så tokiga och tänk först minns man allt så klart för att sen inte minnas nåt.
Jag ska ta en kort promenad se om jag orkar. /pimpim

2007-02-10 @ 10:43:28
#6: Gunvor

Jag har också haft en konstig natt. Har sovit så ytligt på nåt vis. Inge skönt alls. Men inte drömt nåt i alla fall. Det är konstigt med drömmar!
Ha en riktigt skön Lördag! Jag ska i alla fall ut o dansa i kväll.
Kramar!!

2007-02-10 @ 11:31:05
#7: Sylvia

Drömmar är oftast flykiga. Jag minns att jag drömt men inte vad jag har drömt. Din dröm verkar ju positiv - du vågar gå emot och säga nej. Fortsätt med det!

2007-02-10 @ 11:41:27
#8: Gisan

Lördagskramar till dig och tack för alla uppmuntrande ord som lägger in på min blogg. De värmer ska du veta :-)

2007-02-10 @ 11:55:20
#9: Ninni

kul att dansa Gunvor..bra motion!

Sylvia..vilken bra tolkning, den tar jag till mig!

Gisan...så lite så, kramen

2007-02-10 @ 12:56:10
#10: Pyret

Hihi... har du drömt om oss :). Kan tänka mig att vi hade kul ihop!
Kram

2007-02-10 @ 15:33:30
#11: hanna

neej, vad jobbigt med så kallt! här i göteborg är det högst 5, men jag tycker att d är för kallt ändå =(

2007-02-11 @ 01:07:34
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: