*

2007-02-16
09:52:04

fredag.....
Morrn på er...fast ni har kanske varit uppe jättelänge, det har inte jag sov till nio idag, börjar lite senare!

Idag kommer kära maken hem...skönt! Nu ska man bara komma på vad man ska äta till middag också, samma återkommande problem!

Jag var inne på en sida och spådde mig för en liten stund sen...så här sa ena kortet!

Möjligheter och risker: Stjärnan är din inre visdom. Drar du detta kort i meditation står det för att du har släppt det gamla och ser dig själv på ett nytt sätt. Det står för helande och att bli healad.
Hopp och inspiration finns här och det kan vara bra kanske att skriva, måla vara kreativ och detta kan komma till en helt plötsligt.
Kortet visar också en stark intution och kontakt med andevärlden, men också kontakt med människor över avstånd, kanske internet.

Ja då ska jag ju fortsätta att skriva...och ha kontakt med människor över internet!!

Kommentarer:
#1: Åsa

Jag ska göra en ny Kassler rätt ikväll!
Man kokar morötter,palsternacka och potatis tills det börjar mjukna.(Delat i bitar då alltså)
Lägger det i en ungsform och kassler skivor på det.
Rör ihop matlagningsgrädde,riven pepparrot,riven ädelost och häller över. Och in i ugnen en 20 min.

Är du intresserad av receptet så hör av dig!

Kram!

2007-02-16 @ 11:36:06
#2: Junitjej

Vilken sida var du inne på?

2007-02-16 @ 12:38:05
#3: Nalle

Jag tror på spådom (seriösa) och jag är övertygad
(understuket)om vissa medium´s förmåga att kontakta andevärlden. Dock ser jag aldrig på TV-serier, typ Medium. Och spådom över internet, är jag också tveksam mot.
Känner igen svaret. Har fått det flera gånger själv. Hahahha, men om det är sant, så stämmer det ju. Vi har ju kontakt på avstånd.

2007-02-16 @ 12:39:02
#4: Anki

Det var en spännande sida du hittat. Den gav dig bra svar, tycker jag.
Jag har svarat dig på min blogg, angående resan till Liljeholmen. Ett tips så där från en "harig lantis". (Jag tänker alltid på sagan om Stadsmusen och Lantmusen, i de här sammanhangen!) Kram!

2007-02-16 @ 12:50:31

Det där att spå sej tror jag inte ett dugg på :-)
Men lite kul kan det ju va då det ger positiva signaler :-)
Såg du inte Insider i gårkväll med Achberg?
Tarokort och annat som en massa "förståsejpåare" i spådom och deras arbete med oss vanliga människor som går för att få sina liv utredda.. Båg o kvacksalveri, utnyttjar vanliga människors sårbarhet och tar dessa på en massa pengar.
Ha de fint med mannen din ikväll och du fixar säkert en gryta eller något.. Själv suger jag på karamellen från gårdagens Film :-)
Ha de gott kram

2007-02-16 @ 13:10:58
#6: Nalle

Det finns många oseriösa spå-människor som skor sig på andra människors olycka. Det har Åsa ovan rätt i.
Så man ska akta sig.

2007-02-16 @ 13:13:43
#7: Nalle

flåt det var inte Åsa som sa så, det var Kaffebönan.

2007-02-16 @ 13:14:23
#8: Zassi

Hihi.. vad roligt att spå sig!
Jag älskar såna där internet spådomar och ifall syrran lägger Tarot.. blir det mer seriöst blir jag orolig för jag vill egentligen inget veta, men det är en kul grej!!
Och din spådom tror jag stenhårt på - för den lät helt rätt för Dig!!
Du släpper det gamla = Gubben kommer hem, sonen flyttar ut.
Hopp och inspiration, kreativitet = Gympan!! Definitivt!
Stark intuition och kontakt med andevärlden, internet = Dagis och blogg!!
Kan det bli bättre? Nää ;)
Fredagskramar till Dig

2007-02-16 @ 15:34:46

Hej!
Vi verkar ju ha mycket gemensamt. Titta då gärna in på vår nya fritis blogg, den har vi gjort tillsammans med barnen idag.
www.fritis.blogg.se

2007-02-16 @ 15:55:27

Har du kommit på något bra middag? Jag behöver tips nämligen. ;-)

2007-02-16 @ 15:56:13
#11: Nilla

Tittar bara in och önskar en trevlig fredagkväll.
Kram

2007-02-16 @ 16:06:42
#12: Ninni

Spådomar kan vara kul men jag är också säker på att det är många som bluffar!
Att spå sig på nätet är väl inte så övertygande men kul!

Nää ingen middagsmat ännu, men Anders har åkt till affären vi får väl se vad han kommer hem med!

2007-02-16 @ 16:44:41
#13: Gisan

Ja fortsätt skriva och ha kontakt med oss här per blogg och mail :-) Som jag skrev till dig i mail förut: Din omtanke är så mycket värd!!! Kramar...

2007-02-16 @ 17:24:40
#14: solgudinna

Go kväll och skål på dig. Ska också ta ett glas vitt ikväll.
Om det är någon mer som vill spå sig så är det min sida ni ska hälsa på.
Ha en trevlig kväll.

2007-02-16 @ 17:36:18

Very Good! I love it.

2009-06-19 @ 09:20:05
#16: Minnah

Jag tror också på spådom och ringer en linje lite då och då med väldigt duktiga spådamer.



Länken ifall nån är intresserad: http://www.spadam.se



Tack för en bra blogg och lycka till.



Kram Minnah

2011-11-21 @ 22:00:45
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: