*

2007-02-15
09:58:36

Ännu en dag!
                           18790-586

Jaha vad ska jag skriva om idag då?? Har känt ibland att nu lägger jag ner bloggen har inget att skriva om längre...men så ändå dras man till tangenterna och alla mina vänner i cybern!

Men nu ett tag så har det bara blivit blaj, idag har jag gjort det och igår gjorde jag det...hur kul är det för er att läsa det!?
Men de flesta av oss gör ju så och hos er andra tycker jag at det är kul att läsa vad ni har gjort!

Jag skyller på februarimånad...den är den värsta på året, vilken tur att den är så kort! Sen kommer den härliga marsmånaden när det är hopp om att det kommer en Vår igen.

Lyssnade på fåglarna förut dom sjunger så fint nu......det är full fart på dom. Skatorna har väl snart ungar dom brukar starta tidigt.

Hade hoppats på att grannarna skulle ha tagit ner sin stora björk nu i vinter..jag vill inte ha ännu en sommar med massor av skugga på vår altan.
Anders får gå ner och prata med dom, snart snart är ju gubben hemma för gott, då har han tid att göra en massa saker!

Tänk han jobbar bara en och en halv vecka till!




Kommentarer:

Kan väl vara så där ibland att bloggtorkan ställer till det, men man måste ju inte skriva var dag sina blad i bloggen. Jag försöker göra det, men så är jag alltid full av ideer :-)
Ha de fint o visst längtar jag till våren oxså nu.. Så grått o trist här i Skåne nu. Hjälprededressen påsatt och Elsaturen väntar.. Hej o awej..
Kramkram

2007-02-15 @ 10:20:39
#2: Ninni

Nej inte behöver man det...men ändå så dras man till bloggen och så skriver man ner nåt...så där bara!

2007-02-15 @ 10:24:10
#3: Nalle

Hej! Så kan jag också känna det. Att jag egentligen inte har nåt att säga. Men så kluddrar jag dit nåt iaf:)
För det är ju så kul att ha kontakt med er därute.

Särskilt den här årstiden är det mindre att skriva om, än sommartid.
Sedan när gubben kommer hem för alltid, så kanske du har mindre tid för oss:(
Men det får aldrig bli ett måste med bloggandet.Men.
Det vore ju oerhört trist att lägga ned bloggeriet och tappa kontakter:(
Nä det vill vi inte.
Men man behöer ju inte skriva varje dag heller.
Kram

2007-02-15 @ 11:09:22
#4: Ninni

jo visst kommer jag att ha tid med er..inte kommer jag att sitta och hålla handen hela tiden!

2007-02-15 @ 11:42:51
#5: Gunvor

Tänk.. från början så skulle jag bara visa lite bilder för jag sa till dottern som hjälpte mig igång,

att jag kan inte skriva nånting. Alla är ju så duktiga o påhittiga här. Men så har även jag börjat skriva mer o mer. Det blir mest om det som händer i vardagen.Och jag tycker det är roligt att läsa hos er alla om era vardagar o allt annat roligt som händer. För mej är det väldigt kul. Så fortsätt att skriva, men bara när du själv känner för det.
Kram Kram!!!

2007-02-15 @ 11:47:56
#6: Mumin

Ja visst blir det bloggtorka ibland, men ändå så skriver man........det är kul tycker jag med bloggen, e man förbannad på nåt eller tycker nåt e roligt vill man ju dela med sig och sånt bra stöd man får av sina bloggkompisar......Ha en skön dag! Kram Mumin

2007-02-15 @ 11:52:20
#7: åsa

Nej,inte lägga ner,pausa lite istället i så fall!
Jag vill läsa här!
Jag är oxå i en "bloggsvacka" och det har jag haft flera men man återkommer ganska snart!
Ha det gott!
Bamsekram!

2007-02-15 @ 14:41:13
#8: Ninni

Nej jag kommer säkert inte att lägga av...jag är alldeles för nyfiken på vad alla ni andra gör!

2007-02-15 @ 15:23:12
#9: Zassi

Ååh håller med dig Ninni! Februari måsta vara absolut värst!

Men du, kom hit och prata med våra grannar oxå. Vi har pratat med han nedanför oss (pensionerad polis) om att ta bort en massa som skymmer vår utsikt.. Tror du det händer nåt? Nää..
Jag tror att man måste göra det om grannarna "klagar"..?!

Härligt att du får hem gubben för gott :)

Torsdagskramar//Z

2007-02-15 @ 15:36:57
#10: Nalle

Tusen tusen tack för det söta kortet som kom idag ! Vad du är gullig !

Gunvor säger här ovan att hennes skulle bli en fotoblogg, så var min tänkt också. Därför heter den så. Men nu är det mest ord och MINST bilder tycker jag:) Så det kan bli.
Tack än en gång för hjärtekortet!!
Kram

2007-02-15 @ 16:08:46
#11: Junitjej

Det är kul att läsa blaj!!
Det du har gjort under dagen
det intresserar mig!!

2007-02-15 @ 16:14:28
#12: Annika

Ibland finns det verkligen inget att skriva om, men jag gör det oftast iaf.
Tycker det är kul att läsa om vad andra hittat på så skriv du även om det inte hänt nått speciellt.

Hoppas du får en bra kväll!

2007-02-15 @ 16:50:37

Det kanske är en bloggsvacka och du behöver känna att det får vara det? Sluta inte skriva, jag äälskar din blogg även om det är idag ditt och igår datt. TYcker den är fin!
kram

2007-02-15 @ 19:56:07
#14: Paula

Sådär är det för oss alla bloggare! Ibland tryter fantasin och ibland tryter lusten! Jag samlar på bloggideér i ett word-dokument, för ibland får man för sig något som sedan inte blir av med en gång. Blogg behöver ju inte varje dag handla om precis vad man gjort under dagen, den kan ju handla om vilka ämnen som helst!
Tror du mannen din kommer att trivas som hemma-man? Min skulle bli tokig, o jag med, för jag klarar inte av att ha honom här hemma mer än ett par dagar i sträck, "ler" men så har han inte heller några fritidsintressen. Tack gode gud för vedhögen, haha!

2007-02-15 @ 20:00:57
#15: Ninni

Tack alla sötnosar för snälla kommentarer!

Jag kommer med all säkerhet inte att sluta blogga!
Bra tips Paula..jag brukar komma på bra saker att berätta innan jag somnar sen är det borta, får börja skriva ner det!

2007-02-15 @ 20:13:40
#16: Gunnel

Så det blir din gube nu som kommer att sköta om marktjänsten...det gör min sen 3,5 år tillbaka. Fast maten fixar jag för det mesta i alla fall...jag ger den lite mera smak :O)

2007-02-15 @ 20:15:44
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: