*

2007-12-18
08:45:37

Fyra dagar kvar...
Tisdag och rejält frostigt, försökte ta en bild från balkongen men det blev inget bra, får vänta tils det blir ljusare!

Är ni klara med allt Julstök?? Jag är väl i stort sett klar, det ska städas lite förstås, en liten Julklapp till ska inhandlas, vi ska till våra goda vänner på Julafton och då brukar vi byta klappar.

Till helgen ska det inhandlas skinka och dyl, Anders lägger in sillen på fredag...julgodis skippar jag ingen som äter ändå!
Det får räcka med en chokladask...läste igår att min favoritbit i Alladin, Gräddnougaten innehöll 68 kalorier..oops!

Idag ska jag till kiropraktorn på koll, så det är bäst att jag hoppar in i duschen...ha en skön dag på er!


                                                                            
image1054

Kommentarer:
#1: malin

tänk om man skulle räkna kalorier hela tiden. då skulle inte jag våga äta nåt!

2007-12-18 @ 08:52:59

Nedräkning.. ja du det kan man säga.. här tar jag det piano, men igår var det en del bak hos mammi o tvätt.. måste rusa nu för jag tar hand om så många andra.. mitt får vara tills på fredag.. städrocken på.. ut på Elsa.. Kramar

2007-12-18 @ 09:55:48
#3: Helena

Här blir det inte så mycket julstök.....vi har givit upp det.
Det blir nog jul ändå.=)
Ha en mysig tisdag!

2007-12-18 @ 10:48:37
#4: A n n a

Skit i kalorierna..njut & ha en trevlig jul :)

2007-12-18 @ 11:02:28
#5: Nalle

Här är det också frostig nu. Lite kallare än igår. Kalorier, nä det tänker vi inte på:)) Köpte en chokladkartong häromdagen. Skall öppnas på julafton och njutas av. Julstäda, ja det kanske man ska göra.
Har inte fattat än att tomten kommer om bara några dagar. Bäst att skynda sig. Kramar

2007-12-18 @ 11:06:10
#6: soldalen

Hej gumman!!
Jag snubblar in på detta inlägg istället och passar på att önska ett försenat grattis på bröllopsdagen!!!!
Det sägs ju bättre sent än aldrig..*ler*

Jag har inte slutat blogga men jag är ju så otroligt fast i våran historia och jag håller på att läsa om den svenska industrialiseringen..det är såå otroligt spännande att det är svårt att lägga ifrån sig boken. Jag är inne och kikar då och då men orken att svara infinner sig inte alltid..

Ha det nu så bamsegott i allt julstök
bamsekram från ett alltför varmt Norrland

2007-12-18 @ 11:57:47
#7: Mumin

Ja julstök...usch jag är grinig idag och trött....jag hoppas att julen snart är över. Pessimistisk ha ha, det går väl över:) Ha en god dag idag Ninnivän!

2007-12-18 @ 12:51:19
#8: Marina

Kalorier? Vad är det ? ;-)
Näe du här har vi inte ens hunnit halvägs med julstöket..;-( Men jag har ju hela helgen på mig...
Hoppas att det gick bra hos kotknackarn!?

2007-12-18 @ 14:47:16
#9: Nalle

Jag svarade på ditt mail, men fick nu tillbaka det. Konstigt. Tryckte på svara. Fick du det ?
Ha en fin kväll Ninni.
Jag har fått ont i halsen, har inte varit utanför dörren idag. Städade istället undan massa papper och skräp. Åh blev så sugen på choklad....vi har ju julasken.....om man skulle....hihihihi
Kramar

2007-12-18 @ 16:54:23
#10: Junitjej

Du vet väl att det man äter mellan jul och nyår inte har någon betydelse, utan det man äter mellan nyår och jul.

2007-12-18 @ 17:57:17
#11: Gunnel

Vi gör inte så stor sak åt julen...så det mesta är fixat. Jag ska bara koka knäcken och göra sillsalladen...Städningen blir bara det gamla vanliga...

2007-12-18 @ 18:05:52
#12: Alex

Vi har en hel del julstök kvar, men det känns bara kul och mysigt.

2007-12-18 @ 19:58:28
#13: My

Nja inte färdig...köttbullar och skinka och lite sånt ska göras, julgranen ska in osv Men är nog rätt bra framme ändå!
Kram, vackra bilder ovan!

2007-12-19 @ 13:51:10
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: