*

2007-08-18
12:22:06

Utmaning
Jag har blivit utmanad av Solgudinna

* Först regler, sen fakta/vanor.
* Bloggaren skriver ner åtta fakta/vanor om sig själv.
* Den som blivit tagged/utmanad skriver en egen bloggpost om sina åtta vanor/fakta & skriver in dessa regler.
* I slutet av bloggen väljer du ut åtta personer som du utmanar & skriver deras namn. Glöm inte att lämna en kommentar i deras bloggar så att dom vet att dom blivit utmanade & bör läsa din blogg.


1. Måste måla mig lite innan jag går till jobbet!

2. Jag är livrädd för daggmaskar...fånigt jag vet!

3. Jag älskar att titta på inredningsprogram på TV..(den här sparade jag från min utmanare!)

4. Startar min dag med kaffe.

5. Är morgontrött tycker inte om att gå upp i ottan.

6. Gillar att sitta hemma, mysa och äta och dricka gott!

7. Gillar att möblera om och fixa hemma, och jag tycker att det är kul att städa!!??

8. Älskar saltlakrits.....

Ja just det nu skulle man skicka utmaningen vidare också......jag gör så här anta den, den som vill och har lust&tid!














Kommentarer:
#1: Junitjej

Vad fint du har gjort det här på bloggen!

2007-08-18 @ 13:37:36
#2: Ninni

Tack..jag gillar det också!!

2007-08-18 @ 16:06:31
#3: Jam

allt fler bloggar är med i Jams länkar, vill du att din också ska vara med , läs instruktionerna längst upp i min blogg så fixar jag det på direkten =)

2007-08-19 @ 10:17:02
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: