*

2007-04-25
06:53:38

Reeeegn!
Nu längtar jag oerhört efter sol&värme........det här gråa vädret är såå tråkigt!

Nu sitter jag på jobbet, har startat tvättmaskinen..ska snart gå ner och förbereda frukosten..undrar hur många det är idag?

Min man fylller år nästa vecka på tisdan..vad i herrans namn ska jag köpa till honom i födelsedagspresent..åhh va svårt, några ideér någon??

Vi passar väl på att fira i helgen när sonen är hemma!

Nu tänkte jag skriva att det var dax att börja jobba..men jag har ju inte börjat ännu...några minuter kvar. ♥

Kommentarer:
#1: Mumin

Solen kommer till helgen, det ska bli 20-25 grader så håll ut.....kan du inte bjuda maken på teater eller något annat kul så du också får glädje av det? Det brukar uppskattas här i alla fall. Ha nu en riktigt bra dag! Kram

2007-04-25 @ 07:44:26
#2: Annisa

Regn?? Nä här är det sol och riktigt varmt!
Presenter, ja det är svårt. En middag, upplevelse? Kläder?
Ha det gott idag, kram

2007-04-25 @ 08:11:32
#3: Zassi

Här är det sol, med några futtiga moln.. hoppas dom drar förbi annars kanske det är ditt regn jag får i eftermiddag :) Har förstått att vi kanske bor en sisådär 70-80 mil ifrån varann :)

Ååh vad svårt med presenter, speciellt om man ska ge till en "som har allt".
Min gubbe är väldigt intresserad av Tintin, så jag köpte en "så började allt-bok" av han som gjort Tintin. "Lukta gott" brukar funka, en stor badhandduk, ett bälte eller en ny plånbok?
Huvva det är inte lätt :) Men vi får väl veta vad det blev?
Ha en underbar onsdag!! Kramar

2007-04-25 @ 08:24:23
#4: ULLiS

Han kan ju få en fin skjorta åsså ett par läckra shorts... :) Jepp.. Jo ang presenten till min pappa (70 år) så är vi många som ska dela så det bör vara nåt i den lite dyrare prisklassen...skitsvårt att komma på juh.. Hum hum..

Ha en bra dag! Kramis :)

2007-04-25 @ 08:31:05
#5: Anna

Du kommer nog på nåt ;))
Gå & gulla med ungarna nu..jag ska ringa com hem & säga upp avtalet..*morr*

2007-04-25 @ 09:07:13
#6: Nalle

När vi fyller år nuförtiden så ger vi inte saker.
(Nja kankse nån liten, men inte mycket).
Vi har så mycket saker. Vi ger ist upplevelser.
Det är kul !
Det kan vara allt från bjuda på restaurang, teater, bio, nån provning - ja det finns massa provningar som är kul. Om du slår på upplevelser här på datorn så finns det en hel del kuliga saker att göra tillsammans. Rallyförare för en dag, chokladmasage, kanske boka en svit på Grand Hotel i Sthlm. Skäm bort honom, hahhaha
Saker har han nog massor
Ha en fin dag.
Här regnar det också, men det finns nog hopp om eftermiddagen.
Kram

2007-04-25 @ 09:12:03
#7: Helena

Här skiner solen på oss idag,det kan vi behöva.=)
Vilda är på benen och har varit ute och kissat.
Ha en bra dag på jobbet!
*Kram*

2007-04-25 @ 09:37:11
#8: Pialotta

Du har full rulle alla redan.. måste vara uppe med tuppen :-)
Snart reser ni till varma breddgrader.. Turkiland.. vilket jag aldrig varit, men Tunisien och kan bara tänka mig lite som där.
Ha de gott i värmen eller regnar det fortfarande ??
Här skiner sola med sitt bredaste leende :-)
Kram

2007-04-25 @ 10:16:34
#9: Åsa

Här är strålande sol och jag har precis "lurat" i solsängen :)Härligt!
Men snart har du en veckas sol och värme och milöombyte!
Kram!

2007-04-25 @ 15:06:05
#10: Ninni

Tack för tips...Nalle och Mumin det låter bra..ska kolla lite!

2007-04-25 @ 15:29:21
#11: Paula

Kan du inte vänta med födelsedagspresenten tills ni är i Turkiet? Bjuda på middag och köpa något lokalt hantverk eller nåt?
Förstår att du har ont i baken...

2007-04-25 @ 18:09:12
#12: Inga M

Jag röstar nog också för upplevelser: Konserter, bio, middag på en trevlig restaurang. Ibland har jag gett bort en textad lapp med en beskrivning av något som ska komma senare, kan ju vara en bild på också.

2007-04-26 @ 00:19:16
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: