*

2006-09-10
21:12:56

Snart kvällen!
Om en liten stund ska jag krypa ner och försöka sova. Jag lovar att vara rädd om mig...ska ta signaler på allvar.
Det här är nytt för mig jag brukar få ont i magen eller så när jag blir stressad..nu har jag inte ont i magen!

Känner mig nästan lite fånig, jag brukar ha lite svårt för när någon bryr sig om mig. Jag är den som bryr sig om........skäms nästan när någon tycker "synd" om mig.

Missförstå mig rätt....jag är så glad för att det faktiskt finns människor som bryr sig. Ska bara slappa i morgon..lovar Ullis ingen tvätt!

Ska ta en promenad, ligga och läsa och verkligen känna efter hur jag egentligen mår. Våga tillåta mig och inte få dåligt samvete.

Lättare sagt än gjort...men jag ska verkligen försöka!!

Kommentarer:

Ja det ska du, lova!!! Skit i allt utom dig själv:))
Natti natti vännen.

2006-09-10 @ 21:53:05
#2: Therese

har du ingen mejladress än??? om du har det så mejla mig. vill inte lägga ut texten här.

kram

2006-09-10 @ 22:09:24
#3: MyyZz

Det är oxo så typiskt oss kvinnor, vi bryr oss om allt och alla och fixar och donar och ser till att alla har det bra ... och sen kankse eventuellt på slutet kan det finnas två minuter över till eftertanke och till oss själva. Du absolut inte ovanlig på det sättet, det är en kvinnopryl att vara så.

Försök verkligen koppla bort jobb och andra i morgon och gör det du känner absolut mest för just i stunden. Jag vet att det är svårt, men man får träna på det oxo.

kramen

2006-09-10 @ 22:33:13
#4: Nalle

låter bra det där. sköt om dig!
go natt

2006-09-10 @ 22:50:15
#5: osrob

Hej! Du funderade om jag inte hade personliga assistenter. Jag har personliga assistenter över 24 timmar om dygnet med vaken natt. Bor dessutom i lägenhet. Jag har aldrig haft hemtjänsten men däremot har jag haft kommunen och deras personal som dom kallar det. Nu mera heter det personliga assistenter om du inte jobbar på sjukhuset eller äldre boende. Vi har haft en lag om personliga assistenter sedan 1994 och jag tillhör personkrets 3, om det säger dig något annars får du skriva och fråga igen så ska jag vara ännu tydligare men jag tror att du förstår. Annars hoppas jag att du mår bra och att du har haft en trevlig helg. Vill du diskutera något mer så får du gärna göra det. Kanske inte just idag för jag är jätte trött. Jag har inte sovit något natten innan kanske bara en halv timma. Kram Osrob

2006-09-10 @ 23:18:51
#6: gunsan

Ninni... lyssna nu på din kropp och försök få hjärnhalvorna samarbeta och säga JA TACK nu vilar VI med så återkommer HELA NINNI med samma fart och LUST och ORK som förut. Bättre vila i tid än för sent... då tar det SÅ LÅNG TID att återhämta sig. Kanske de övriga då UPPTÄCKER ALLT DU gör för dem och vill ge dig lite... det hinner de ej nu för du hinner före alla... eller?
Ge VILAN en chans... INNAN DET BLIR UTBRÄNDHET... det TAR TID ATT LÄKA... hjärnan orkar inte vad som helst. Kroppen visar först symtomen på hur trött hjärnan är... sedan blir allt inblandat... VILAR du nu tjänar du massor...
PEK-PINNE-VÄLMENT-KRAM :)

2006-09-11 @ 00:14:15
#7: Annisa

Ha nu en jättelugn och skön dag hemma, och koppla av. Kramar!

2006-09-11 @ 08:12:35
#8: Anna

Ninni som jag sagt till dig förut? En kvinnofälla..du vet vad jag menar...kraam på dig förnuftiga människa..som alltid gör det rätta!! "Felet" du & jag har..är att vi tänker mer på andra än oss själva...;)

2006-09-11 @ 08:27:47
#9: Gisan

Ja jag har oxå en känsla av likhet. Ett litet tips som funkar för mig ibland. För att ta hand om mig ordentligt funderar jag på hur jag skulle gjort om det var en av mina vänner som det gällde. Det gör att jag sätter det/mig i ett annat perspektiv. Kram

2006-09-11 @ 09:47:52

Aj aj du Ninni... akta dig så du inte blir som jag. Det är inte kul alls även om det kan låta kul ibland när jag skriver om det, men det är bara för att jag inte vill gnälla och grina i bloggen.

Ta hand om dig i tid.

2006-09-12 @ 00:03:49
#11: Ulocia

A exceptional happy site!

2010-11-29 @ 08:51:40
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: