*

2006-09-06
18:33:27

Nytt headset!!!
18790-322ja vad gör man inte om man inte äger ett headset...fast det där kan väl inte vara nyttigt om man tänker på strålningen!?

Hade tänkt att göra en del när jag kom hem idag...jo visst jag har dammsugit och plockat ur diskmaskinen men jag hade tänkt att ta lite träning idag med.
Och så har jag varit ute på OBS och köpt nya inneskor till jobbet...sen gjorde jag ett fynd tycker jag. Jag har länge velat ha en röd vattenkokare..vi har en bryggare i chiliserien..stod och nöp i en vattenkokare på ICA.
Men dom är ju så hiskeligt dyra...då såg jag att det fanns en annan röd i ett annat märke.
Jag jämför och upptäcker att färgen är exakt likadan. Och kokarna ser ganska lika ut...det bästa av allt den kostade hälften av vad chiliserien skulle ha kostat!

Jag slog till och det blev såå snyggt...nu är jag nöjd!


Kommentarer:
#1: Anna

Har du chili serien? Har tittat på dom länge nu..så fin röd färg!! Brödrosten är väl fin?...Måsta bara skaffa...
Där kan man snacka om headset..he he..billigt & bra!!
Du skulle vart med idag..vi hade jättetrevligt..pratade,fikade& handla..sen prata vi om ballongen...va säger du? Måste bara göra det..tänk dig att göra en tur över stockholm med några av oss bloggare..sen kan man äta & dricka nåt gott? Säg inte nej..säg kanske kanske kanske?

2006-09-06 @ 18:49:27
#2: Ninni

Jag säger absolut kanske..tycker att det låter fantastiskt!Va härligt att ni hade kul..nu blir jag lite avis faktiskt!!

Den röda kokaren jag köpte... i den serien finns en röd brödrost också...sketasnygg. Finns på ICA, jag var på Maxi!!

2006-09-06 @ 19:22:45

Hahahahaha, den bilden gillade jag. Ha händerna fria. Det gillar jag också. Jag gillar också röda köksmaskiner. Chilli-serien är fin. Själv har jag vattenkokare och juicepress i den serien. Blendern är också röd men i billigare märket Exido. Den funkar bra men låter som ett tröskverk.

2006-09-06 @ 19:28:19
#4: Ninni

Det var det märket jag köpte på vattenkokaren..men den lät ingenting...utom när det kokade förstås!
Men det är en viss skillnad på blender och vattenkokare.
Ja dom är jäklig snygga och jag har ju röd mosaik i mitt kök så det passade så bra!!

2006-09-06 @ 19:33:12
#5: Junitjej

Uppfinningsrikedom finns det allt!

2006-09-07 @ 06:30:35
#6: Part

Haha bilden var ju smart ;D

2006-09-07 @ 11:58:51
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: