*

2006-09-12
11:09:02

Lite svettig!
Nu har jag varit ute på en härlig höstpromenad..jag har pratat med tre katter dom jamade och kråmade sig.
Katter är roliga djur dom kommer bara fram om dom har lust...oftast kommer katterna fram till mig, det är väl för att jag pratar så vansinnigt fånigt med dom!

Idag låg det ett litet kuvert i brevlådan...rejält hopnitat, det var ifrån Gisan....gissa vad det var i det. Äsch det vet ni, ett jättefint halsband.

Tog ett litet kort men min kamera ville inte samarbeta just nu...han ville ha mat först...det blinkade och hade sig, jag hade inget val jag fick lägga honom på laddning!

Kommentarer:
#1: MyyZz

Men katter är ju helt sanslösa juh :-) De gillar när man pratar fånigt:-)

2006-09-12 @ 11:34:36
#2: Anna

Jaaa jag vill oxå se??? Nyfiken i en strut vettu...he he ..jag har oxå vart ute & gått nu..skönt att få lite luft & fundera lite? Man tänker så bra då...undrans hur det har gått för Nalle stackarn?...Jag har fotat hur det ser ut i min lgh..en ny utmaning! He he..med dammråttor & allt..;) Hörs sen..kraaaam!

2006-09-12 @ 12:02:16
#3: Junitjej

Vill gärna se det fina halsbandet, när din kamera har laddat färdigt. Nyfiken!

2006-09-12 @ 13:22:12

This is a very good site. Thank you.

2009-02-25 @ 08:44:08
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: