*

2006-05-09
20:04:27

Va kul!
Jag var inte ensam om detta fenomen...jag som alltid får skäll av mina kolleger när jag inte har strumpor på mig!

Lycka just nu är att gå ut genom uterummet, kolla in va fint det blev, sen gå ut på trädäcket, känna värmen. Sen ett kliv ner på stenläggningen...ljumma härliga stenar under mina fötter.

Jag tittar mig omkring och njuter av alla fina blommor som växer överallt....tulpanerna exploderar i alla möjliga färger...härligt!

Sen en sväng ner till dammen för att kolla in våra fiskar....dom simmar glatt runt och undrar om dom kan få lite mat!
Det ska dom snart få....visst är det underbart härligt att leva när det är sol och varmt ute!

Kommentarer:
#1: ULLiS

Hur är det med pollensnuvan? Många jag känner som har det svinjobbigt just nu. Är tydligen rekordmycket pollen i år. Syrrans sambo´s son kunde inte ens gå till skolan igår. Va helt igentäppt stackarn.

Ha en bra dag i solen! Kram

2006-05-10 @ 08:18:07

åh.. jag som _alltid_ har strumpor. Till och med när jag sover. Det är nog bara när jag badar som jag är barfota typ. Hm.

Hoppas att näsan funkar idag.
kram i sommarsolen!

2006-05-10 @ 08:36:12
#3: Toker

Ja, det är inte helt fel med livet när solen tittar fram :)

2006-05-10 @ 11:05:43

Jag kände under fötterna hur du gick samtidigt som jag läste... hur varmt och skönt det var på trädäcket och de ljumma stenarna.

2006-05-10 @ 14:33:45
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: