*

2006-05-12
10:33:51

Liten lista som jag har totat ihop själv!
Familj: Man, son på snart tjugo och två bonusbarn!

Yrke: Jobbar som förskollärare har gjort i femton år men är utbildad fritidspedagog

Just nu: Mår ganska bra faktiskt....lite trött efter gårdagens pärs!

Ser fram emot: Resan till Turkiet

Njutning är: Att sitta på en strand och se solen gå ner och dricka iskallt vitt vin!

Ogillar: Energiätare

Sommarplaner: Vet inte riktigt än....det beror på vädret, skapligt hemma, annars drar vi iväg med bilen.

Beundrar: Mig själv och Therese för hon klarar att hålla humöret uppe trots alla motgångar!

Skall aldrig mer: Låta energiätarna ta över mig!

Drömhelg: Ha det lugnt och skönt ensam med min man.

Grältyp: Vi grälar inte så ofta, men jag tror att det är nödvändigt att göra det, man måste rensa luften ibland. Människor som säger att dom aldrig grälar tror jag inte på!

Ambition: Att leva här och nu!!

På begäran....Mina bästa bloggare: Kolla min länkar...kram på er!!

Kommentarer:

Trevlig resa på dig (och mig)!

2006-05-12 @ 11:03:24
#2: Nalle

Kul att veta lite mer om dig!
Nalle

2006-05-12 @ 11:32:43
#3: ULLiS

Kul lista! Den ska jag sno. Heheh... ja du..håret ja. Det blev riktigt jävla styggt så nu ska jag precis färga det svart. Haha.. Ska skriva om det på min blogg, då får du höra vad som gick snett.

Bra att du mår bättre! Kram!

2006-05-12 @ 11:34:31
#4: Therese

Åh, kram på dig, det där värmde ska du veta:)

2006-05-12 @ 11:41:41
#5: ULLiS

Hihi, jepp jag är överallt. Jag kollar alltid vilka alla pratar med. :) Nyfiken i en strut. Sen fastnade jag på "baby´s" blogg för att hon hade så fin frisyr. :) HIhi.

2006-05-12 @ 13:03:31
#6: Nalle

Jag ska lägga slingor i håret på måndag...så det så...bara så du vet.
Nalle

2006-05-12 @ 13:19:46
#7: Nalle

Jag kan dock reagera på att vi bloggvänner inte står med Hm.....
Mina bästa bloggvänner: Nalle,.....,......,....
Så ska det stå tycker jag:D
Nalle

2006-05-12 @ 13:21:17

Jag hittade mig själv bland länkarna... det tackar jag för. Kul.

Funderade... Hammarö, inte finns det så många ställen där man har det arbete du har? Känner till en annan kvinna på Hammarö som jobbar med barn.

2006-05-12 @ 14:54:36
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: