*

2006-05-12
08:59:18

Fredag
Jag hade bestämt mig i år för att hinna med att titta ordentligt på björkarna när dom slog ut, jag såg musöronen ena dan...sen vips var det färdiga blad?

Blommorna kommer upp från den ena dan till den andra....det bidde ingen vår...fast jag klagar inte det är jätteskönt med värme efter den långa, långa vintern!

Är hemma idag så jag kan väl gå ut och njuta idag. Det värsta magontet har gått över, jag hoppas att det inte kommer tillbaka.

Tack för alla kryapådighälsningar!

Kommentarer:
#1: Eve

Inte kul att ha ont i magen alls. mamma var hemma nu i veckan hon med pga magont. ha det så bra. kramiz!

2006-05-12 @ 09:01:21
#2: Alexandra

Sommaren kom väldigt fort!
Jag stod och tittade på bilder på dagis idag från sonens första skolbesök...det var daterat för sex veckor sedan och det var vinter och hur mycket snö som helst.

2006-05-12 @ 16:28:50

Jag med. Man ska ju klippa rosorna när björkarna har musöron. nu är det försent?? *skrattar* får nog ge mig ut och ge dem en beskrärning. behövs nämligen.

2006-05-13 @ 06:46:05
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: