*

2006-03-15
11:37:34

Tvättmedel
Nu har jag fått en leverans av tvättmedel, maskindisk, mjukmedel och såpa. Jag får det levererat till dörren, väldigt praktiskt.
Men han som lämnade av idag måste haft hjärnsläpp, tur att jag var hemma. Vi har en förstukvist, där brukar dom alltid ställa det, men den här han ställde allt i en snödriva utanför, kunde knappt öppna dörren för där hade han ställt säcken med tio kg tvättmedel.

Korkat...tur som sagt att jag var hemma! Nu har jag duschat och tvättat håret känner mig betydligt fräschare.
Känner mig inte alls speciellt sjuk idag, men trött! I morgon ska jag definitivt jobba, oj, vilken jobbig vecka det här blev då, bara en arbetsdag.

Väskan är packad, tror att jag fått med mig det jag behöver. Roade mig med att prova lite sommarkläder i morse...det var stort...inte trodde jag att sex kilo skulle göra så mycket!

Nu spelar dom Rednex på radion, ganska härlig låt, medryckande.

Kommentarer:
#1: ULLiS

Hihi, tack :) Är du pigg nu då? Alltså riktigt pigg? Jag hoppas det. :) Hur/när träffades du och din man då? Är ju roligt sånt där tycker jag. Ja jag vet, hon har stulit min energi i flera år nu, men nu orkar jag faktiskt inge mer. Måste säga till henne. :/ Ska du åka nånstans? Ha en bra dag! Kram!!!

2006-03-15 @ 14:22:22
#2: ULLiS

Aha, Sthlm! Vad ska du hitta på där då tro? :)

2006-03-15 @ 14:24:32
#3: Pyret

Jag kommer inte ha så mycket sommarkläder för jag har också gått ned i vikt. Blir en dyr sommar det här...

2006-03-15 @ 14:50:52
#4: Alexandra

Jag har massor av sommarkläder som passar mig. Tyvärr. *snyft*

2006-03-15 @ 15:42:39
#5: Miafia

Det är det enda negativa med sommaren, kläder. Men det spelar ju ingen roll om ett fläskigt litet troll går omkring i en blommig klänning på landet...

2006-03-15 @ 15:45:44

Är det en sån där leverans där man får det i hink? Är det ok medel? Ok pris? Jag har funderat på det där, man bär och bär och bär. Får du både tvätt/skölj och maskindisk är det ju praktiskt..

2006-03-17 @ 16:06:16
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: