*

2006-03-07
07:24:05

Tidig morgon!
Idag är det tjugo grader kallt, vill helst inte gå ut, men jag är väl så illa tvungen. Nu är det motigt för mig, jag mår verkligen dåligt av den här kylan...rygg, armar och händer värker.
Borde kanske gå till doktorn....men jag får bara antiinflammatoriska tabletter....och då får jag ont i magen i stället.

Usch ibland är det tungt...tycker bara att jag klagar ibland, ont här och ont där. Men jag vet när värmen kommer tillbaka brukar det bli bättre.
Min doktor sa för några år sen...du borde inte bo här sa han....det ska vara varmt där du bor. Hur kunde det bli så fel...vad gör jag i ett kallt nordligt land?

Sen vet jag ju också att jag är inte ensam...det finns massor av människor där ute som går omkring med värk..ständigt!

Nej....positiva tankar...det blir en bra dag...våren kommer snart!

Kommentarer:
#1: Pyret

Idag är det -19 grader här. Så det har blivit kallare sedan igår!
Vad jobbigt att ha så ont när det är kallt! Hoppas att det blir lite varmare snart så du mår bättre.
Kram!

2006-03-07 @ 07:39:22
#2: ULLiS

Hua, här är det -26...å jag som ska åka slalom idag. Brrr... Haha, och jag tänkte detsamma, vem är Ingegerd? :) Jag vet hur det känns att ha ont i lederna, jag får oxå så när det är kallt. Skitjobbigt är det ju..Men som sagt, snart är det vår!!!!! :) Ha en bra dag! Kram

2006-03-07 @ 07:53:42
#3: Anna

Usch vad jobbigt att få värk av kylan.
Jag tror nog inte att nån är skapt för att bo i ett sånt här klimat faktiskt. Själv får jag bara eksem och munsår när de är kallt, men det är också jobbigt.
Längtar efter lite värme nu!

2006-03-07 @ 08:30:20
#4: Exotica

Godmorgon! Här skiner solen och allt känns bara bra, än så länge iaf =) Hoppas du får en bra dag *kram*

2006-03-07 @ 08:40:54
#5: Miafia

Stackare, inte kul att ha ont. Idag hade vi bara -12 hos oss...
Nu har jag bestämt att det räcker med snö å kyla.
Sänder dig en stor varm kram!

2006-03-07 @ 10:50:10

Jag kan inte påstå att jag har ont någon stans, men ett sydligare och varmare land än vårt, det kan jag nog tänka mig en marsmånad som denna. Hua och burr!

2006-03-07 @ 15:36:27
#7: Eve

-20 var det här imorse när jag åkte hem från jobbet. Uhh det var så kallt att till & med bilen var stel i lederna =)
kryp ned i ett varmt bad du som har badkar, det skulle jag gjort. Kram!

2006-03-07 @ 16:56:20
#8: Bibi

Usch vad alla skriver om kallgrader, det är vinter än så länge, inte vår, det är bara början av mars.
Vi får stå ut och försöka se det vackra med all denna snö som vi faktiskt har saknat i några år. Vi har vinter och inget j...a blask och regn.
Solen har skinit hela dagen och mitt ansikte bränner efter några timmar ute i em.

På fredag tar vi tåget till Viveca och Peo, ska bli jätteskönt, jag behöver komma iväg lite.
Kramar syrran

2006-03-07 @ 17:59:19
#9: Alexandra

Är oxå så trött på kylan och att frysa! :(

2006-03-08 @ 07:26:06
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: