*

2006-03-14
10:56:44

Suck
Kände mig riktigt pigg igår kväll, jag kan nog ringa jobbet i morgon bitti och säga att jag kommer i allafall. Men tji fick jag, det var feber i morse igen.
Men det är precis det här barnen haft på dagis, det har gått upp och ner. Ja det är väl bara att ha tålamod, jag får väl ligga på soffan idag igen.

Det värsta är att jag har ingen mjölk, och det vill jag ha i kaffet. Får se om jag orkar släpa mig till affären, får väl dra ner en mössa rejält över huvudet, jag ser förskräcklig ut.

Ha en bra dag allihop, kram

Kommentarer:
#1: Lena

Hej
Vad trist att vara sjuk, hoppas du mår bättre snart.

Den lille grabbhunden är min och hans uppdrag är att få lilla fröken på smällen. De har grymt kul och min hund som är för tjock börjar se riktigt slank ut :)

Krya på dig!

2006-03-14 @ 12:07:16
#2: Miafia

Tack ninni för receptet. Det blir verkligen ett projekt för eftermiddagen, annars kommer deras bläckfiskmamma gråta snart. Nu ska jag försöka bryta ner lillkillen i sängen... Å krya på dig!
Kram

2006-03-14 @ 12:41:28
#3: Pyret

Det är bäst du vilar dig ordentligt så du blir frisk till helgen!!! Jag vet ju vad som väntar då :)

2006-03-14 @ 12:55:05
#4: Alexandra

Lika bra att vara hemma tills du är helt bra, hoppas att det går över snart!
Jag mår bra *thank god*, så jag har jobbat idag.

2006-03-14 @ 14:00:19
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: