*

2006-03-24
07:57:58

Solen skiner
Ser ut att bli en fin dag, jag pratade med Anders igår han är ju i Jokkmokk. Han hade det jättebra, de hade åkt scooter på fjället, pimplat(han hade fått en liten, liten firre) När jag pratade med honom hade han precis bastat.
Sen skulle han bjuda på Vargtass, och dom skulle äta oxfile!! Där satt jag med min smörgås.

Men Cathrin ringde igår kväll och frågade vad vi skulle göra i kväll, hon ville bjuda på middag. ja Anders är ju borta men jag var välkommen.
Mysigt...Olii&Cathrin är goa vänner! Då slapp jag sitta ensam, inte för att jag lider av det, men att gå bort och äta middag och sitta och prata är ju inte helt fel.

Nu ska jag försöka få på mig lite kläder, börjar om en timme...undrar om nån mer fått magsjuka...hua!

Kommentar:
#1: Rutan

Hoppas du får en god middag och en trevlig helg!

2006-03-24 @ 15:00:31
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: