*

2006-03-11
14:41:22

Solat
Nu har vi suttit och haft det skönt i solen, ett par timmar! Nu håller jag på att lyssna på kvällens bidrag till melodifestivalen, blandat bandat minsann!

Kan inte se det i kväll för då är vi på bio och sen ska vi ut och äta på Harry`s, ska bli mysigt trots att jag är lite småhängig.

Idag fyndade jag, var in på vår lokala klädaffär, hon har fina kläder men ganska dyra...men jag fick tag på två behåar för 200 kronor(!)
Skitfina, dom hade kostat nästan tvåhundra styck, yes vilket fynd! Så jag slog till med en vit och en svart.

Idag kom min granne och gav mig en bukett tulpaner, bara så där...åhh så gulligt! Jag blev så glad, varför sa jag??
Bara för att du är så snäll!!

Kommentarer:
#1: Miafia

Ninni, jag tog bort kommentarerna från min blogg ang Starka kvinnor... kändes som ett påhopp, inte trevligt. Stoppade den personen från att göra inlägg. Vill bara säga det.
Tack för att du fattade vad jag menade.
Kram

2006-03-11 @ 15:07:07
#2: Miafia

Gullig granne! Tulpaner är mina favoriter. Då känns det som vår, att fylla sitt hem med tulpaner i alla färger i stora knippen.
Ha en bra kväll!
Kram

PS. Jag vart nästan lite rädd för det där påhoppet... vill tro att folk är snälla!

2006-03-11 @ 15:15:21
#3: Alexandra

Åh, vad härligt att få blommor så där!

2006-03-11 @ 15:16:37
#4: Miafia

För att förtydliga så har inte Ninni skrivit något otrevligt!
Kram

2006-03-11 @ 15:20:23
#5: Pyret

Vad härligt att få blommor! Då blir man glad! Hoppas du får en trevlig kväll på bio och Harry's.

2006-03-11 @ 15:36:33
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: