*

2006-03-13
20:47:56

Snällingar
Är ni allihop, ni har varit inne och gett mig massor med krya på dig kramar. Det gör att man mår så mycket bättre...känner mig faktiskt lite piggare, känns som febern har försvunnit. Nu har jag läst att flera har åkt på kräksjukan, trodde att den skiten var över! Finns det nåt värre än det?? Jag sitter och tittar på Outsiders just nu, det gör mig så ont, bla handlar det om en tjej som är Albino...hon får glåpord varje dag??? Jag tycker inte att hon ser konstigt ut, jag tycker att hon är vacker med sitt kritvita hår. Tänk att människor mobbar och säger elaka saker till såna som ser annorlunda ut eller har ett handikapp...oförlåtligt!

Kommentar:
#1: Alexandra

Jag såg oxå programmet, och tänkte precis samma sak att hon som var albino var väldigt vacker. Speciell och vacker.

2006-03-14 @ 07:01:14
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: