*

2006-03-12
10:33:42

Skruttig
Idag får jag nog bara ligga på soffan...mår inte bra! Nu har förkylningen brutit ut med besked. Och idag som det är så fint väder, jag hade tänkt mig solhörnan lite bra musik i öronen och bara njuta.
Nåja det blir inte alltid som man tänkt sig!

Men det känns inget vidare att ringa till jobbet och säga att jag är sjuk, det är så mycket barn och vi har inskolning....men , men är man sjuk så är man!
Jag har så lätt för att få bihåleinflammation, nu sprayar jag för fullt med kortisonspray och vanlig nässpray, men det sitter rejält fast.

Före jul hade jag dubbelsidig, det gjorde jävligt ont! Nej nu kryper jag ner igen.

Kommentarer:
#1: Alexandra

Då man jobbar på förskola finns det ju nästan inga "passande" dagar att vara hemma och sjuk, jag får alltid grymt dåligt samvete när jag är hemma. Är man sjuk så är man, och det är inget att göra åt, mer än att ligga hemma och kurera sig!
*Krya-på-dig-kramar*

2006-03-12 @ 10:49:23
#2: Pyret

Krya på dig!

2006-03-12 @ 12:26:56
#3: Miafia

Krya på dig! Läs en god bok och drick massor av gott te.
Kram

2006-03-12 @ 13:32:11
#4: kattis

När jag var mindre hade pappa kronisk bihåleinflammation, konstigt nog har den gått över. Hur kroniskt är det då? Men i alla fall. En vacker dag i sjunde klass berättade jag för min lärare att min pappa hade "ironisk bihåleinflammation". Ironiskt inte sant?

2006-03-12 @ 14:21:09
#5: malin

hmmm.. jag är oxå genomförkyld... vet inte ännu om jag ska gå imorgon.. förmodligen gör jag det, är bara en envis snuva men jag har ingen feber iallafall.

2006-03-12 @ 15:58:27
#6: ULLiS

Det kommer mer fina soldagar. :) Krya på dig!!! Kram

2006-03-12 @ 16:12:15
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: