*

2006-03-28
17:13:41

shoppat lite!
Åkte direkt till OBS efter jobbet, det var lite grann jag behövde.Bland annat en ny varmluftsborste, Therese blev så förälskad i min...och snäll som jag är så fick hon ta den!
Jag gick inte lottlös ur detta byte, jag fick tunikan jag hade i Globen och en jättefin rosa Esprittröja!!

Nu har jag lagt i en maskin tvätt, startat diskmaskinen nu funderar jag på om jag ska ta och göra rent akvariet...inte urkul direkt.
Men det behövs, vår jättestora pansarmal gör inte sitt jobb, hela framsidan är full av alger. jag var till djuraffären och köpte en ny algskrapa, jag får väl göra hans/hennes jobb.


Kommentarer:
#1: Eve

ihh uhh.. eller så fr du köpa en ny liten mal kompis för 50:- som är hungrig o kan äta. ett tips. inte kul att göra rent akvarie. det är världens projekt när vi skall göra det som har ett jäätte stoort akvarium o ett litet. trök. puss & kram

2006-03-28 @ 17:50:36
#2: Nalle

Köp flera malar (håller med ovanstående) inte ska du stå med det där. Njut av kvällen istället
Nalle

2006-03-28 @ 19:05:50
#3: ULLiS

Å det är ju så fint med akvarium! Fast det kanske inte är så lyckat då man har två busiga katter hemma. Haha, kan ju bara tänka mig... Nej jag är inte så pigg faktiskt, får se imon om prickarna är tillbaka, då blir det test hela dagen. Hua. Har tagit det jättelugnt idag iaf, mot min vilja. Jag vet inget värre..men vad gör man. Har ni fler djur förresten? Jag kan inte komma ihåg att du nämnt några fler men.. Har du en lugn vecka på jobbet? Ha d! Kramisar!!!

2006-03-28 @ 19:06:25
#4: malin

du har allt en lat mal.. och äcklig är den oxå!

2006-03-28 @ 19:27:46
#5: Therese

Ja,a jag använder den varje dag, varmluftsborsten:) Hoppas du fick tag i en lika bra till dig!

Kramar

2006-03-28 @ 22:29:34
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: