*

2006-03-28
06:53:50

Regn
Trodde aldrig jag skulle säga det här...men jag njuter! kanske, kanske släpper Kung Bore sitt grepp! Det vore väl underbart om vi kunde få lite vår nu!?

Jaha då var det tisdag och om mindre än två månader åker jag till Turkiet...där är det sol, sol och åter sol! Fick SMS från min största storasyster igår kväll, hon är på kanarieöarna, dom hade sol och varmt.
När hom messade satt dom på balkongen med en drink...åhh så härligt!

Nu ska jag ta och sätta lite fart, ha en bra dag!

Kommentarer:
#1: Alexandra

Härligt att våren - och därmed sommaren - är på väg, jag är så trött på kylan nu! Det får gärna regna ett par dagar, bara den här eländiga snön försvinner!
Nu får det räcka med snö för den här vintern!

2006-03-28 @ 07:10:01
#2: Pyret

Tänk vad fort tiden går! När du är i Turkiet har det nästan blivit sommar... Inte långt kvar nu så vi får hålla ut!
Ha en superbra dag!

2006-03-28 @ 07:21:46
#3: ULLiS

Om det vore så väl :)Jag har varit vaken sen 05, blir så när jag tar kortison tyvärr. Men jag har redan hunnit med massor så man får väl vara glad för det! Här snöar det, suck! Har väl kommit 1 dm sen igårkväll, och det verkar inte sluta heller. Jag tänker inte gå ut, inte ens för att hämta posten. Haha. Ha en jättebra dag på jobbet! Kram

2006-03-28 @ 07:48:41
#4: Miafia

Jag jublar...
Bara så mycket som möjligt försvunnit av snön till påsk, för då blir det en härlig påsk på landet.
Har t o m börjat fundera på vad jag ska plantera för något till sommaren å vilka byggprojekt min man ska få göra... närå jag drar mitt strå till stacken, jag gör ju ritningarna :)

En snöfri kram!

2006-03-28 @ 07:48:55

Har precis kollat på resor till Kanarie. Åh avd man längtar efter sol.
Inte är det roligt med regn lär bli översvämningen Allan. Fast det är skönta tt snön töar bort.
Ha en bra dag kram!

2006-03-28 @ 12:47:05
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: