*

2006-03-05
15:07:25

Nya jeans
Har jag varit och köpt för ett litet tag sen! Provade två par ett par passade...sicken tur för jag vill inte stå för länge i en provhytt..hua!
Insåg att jag skulle behöva göra minst tusen Sit-ups per dag om det där otäcka mitt på magen ska försvinna.
I en provhytt i Mars månad, blek, speglar överallt håret i olag....kan det bli värre?? Antagligen, men den som designade provhytten  gjorde inget bra jobb.

Igår när jag satte på mig bikinin tyckte jag att allt såg skapligt ut, ska fortsätta att titta i min spegel.så det så!

Kommentarer:
#1: Alexandra

Man ser alltid hemsk ut i provrum, lita på din spegel därhemma istället!
Kram

2006-03-05 @ 18:06:32
#2: Humla

*s* nej tänk om de kunde fatta att den butikskedja som lyckas skaffa snyggspeglar med smickrande ljus... de kommer att få sälja så mycket mer kläder! ;-)

Kram!

2006-03-05 @ 20:34:40
#3: Excessa

Tänkte som Humlan jag.. Speglar som gör att man ser smal ut (nöjesfälten brukar väl ha såna?) o dämpad belysning.. o så skulle provhytterna vara inredda i olika färger så man fick välja vad vad trivs bäst i.. i riktigt avancerade hytter så väljer man tapet innan man kliver in.. =o)
Tack för tittinet hos mig :-)

2006-03-06 @ 19:48:47
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: