*

2006-03-01
13:22:46

Migrän
Det blev migrän...jag hade småont i huvudet hela förmiddan...vi hade bara två barn idag med på jobbet! Och eftersom sonen hade migrän i morse lovade jag honom att skjutsa han till jobbet.
Hämtade han vid halv tolv, på vägen hem från stan kände jag att halva sidan av huvudet gjorde skitont.

För att få in bilen när jag kom hem var jag tvungen att skotta undan lite jävla snö!!!

Sen snabbt in, ta migräntablett och lägga sig, sakta, sakta lanade smärtan av, sen somnade jag en stund. Det är inte riktigt över ännu, men jag ska snart iväg på massage, det kommer säkert att göra susen.

Fasen det är så jäkla hemskt att ha migrän, hela vänstersidan gör ont, det gör ont runt näsan...mysko smärta!

Nu ska jag fösöka få i mig lite mat!

Kommentarer:
#1: ULLiS

Stackars dig som har migrän, jag hoppas att det går över snart! Kram

2006-03-01 @ 14:18:01
#2: Pyret

Vet hur det känns, lider också av migrän. Jag får nässpray mot det för jag spyr oftast så mycket när jag får ont. Blä. Hoppas att du mår bättre nu!

2006-03-01 @ 15:25:05

I found your blog on google. I think your blog is the best :)

2010-02-15 @ 08:46:20
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: