*

2006-03-20
17:45:55

Ledsen
Efter en underbar helg, så blev allting bara skit idag. Ja i allafall slutet av dagen. Vi har det jobbigt på jobbet just nu av olika anledningar.
Vi personal är inte ovänner, men jag rök ihop i eftermiddag med en av mina arbetsgivare, fler blev inblandade.
Jag ska inte berätta alla detaljer på bloggen. Men jag bröt ihop fullständigt, och jag blir så arg så jag gråter! Och så blir jag arg för att jag gråter!!

Vi redde ut allt till slut.....men nu är jag helt utpumpad.  Så fel allt kan bli, men samtidigt var det bra att  det hände saker kom upp som kanske inte hade blivit utredda annars.

Vill tillägga att det var inte nåt påhopp på mig personligen...det rörde vår arbetsplats.



Kommentarer:
#1: Alexandra

Usch, jobbkonflikter är aldrig roliga...men tur att ni redde ut det iaf.
Kram!

2006-03-20 @ 18:45:05
#2: Malin

känns det bättre nu? jag känner mig iallafall lite bättre. vi har ätit kinahämtmat, tyckte jag behövde det. kramizar!!

2006-03-20 @ 19:17:46
#3: Bibi

Läste att du drömt om mamma förra veckan, konstigt jag drömde nämligen om både mamma och pappa i samma dröm förra veckan. Jag har inte drömt om dem på ganska lång tid. Jag visste i drömmen att de inte levde men blev ändå bara lite förvånad. De kom inte tillsammans pappa kom först, sen försvann han då var plötsligt mamma där.
Underligt att vi drömmer om dem nästan samtidigt, undrar vad det betyder?
Kram syrran

2006-03-20 @ 19:40:19
#4: Therese

Gräl är aldrig roliga, på jobbet är det nästan ändå värre. Skönt att ni redde ut det, bara det inte ligger nåt kvar och pyr...
Stora varma kramar till dig, ring om du vill prata, jag är ju här!

Puss

2006-03-20 @ 19:46:54
#5: ULLiS

Ibland kan det vara bra att rensa luften, hur jobbigt det än är. Och dessutom gör man rätt i att stå för vad man tycker! Känns ju skönt sen efteråt när man rett ut allting oxå. Du skrev ju till mig att du va konflikträdd precis som jag, så jag vet hur jobbigt det är. :( Hoppas att du får en bättre dag imorgon. Sov sött. Kram

2006-03-20 @ 20:19:08
#6: Pyret

Inte roligt med konflikter på jobbet. Jag hoppas du känner dig bättre idag och att allt är utrett nu.
Stor kram!

2006-03-21 @ 08:02:19
#7: Miafia

Usch, jag hatar konflikter speciellt på jobbet, det är ju där tillbringar den större delen av sin vakna tid. Hoppas att allt känns bättre nu när ni/du fått rensat luften.
Å hälsa din chef att såna som ni, som tar hand om barn är mina idoler.
Jättestor kram!

2006-03-21 @ 19:16:16
#8: Humla

Usch vad trist med konflikter på jobbet! Hoppas det känns bättre nu! *kram*

2006-03-22 @ 19:22:04
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: