*

2006-03-30
16:34:21

Lätt matt!
Men jag mår ändå något bättre...äta är inget kul, men ett par rostade brödskivor och en banan har jag fått i mig!

Tänkte bjuda på en rolig historia...fick några stycken på mejlen för en stund sen!

Det var lilla Kalle som i skolan fick en fråga av fröken: Om det sitter tre fåglar på en telefonledning och den ena blir skjuten, hur många fåglar finns det kvar på ledningen?? .Ingen, svarar Kalle eftersom alla blir rädda och flyger därifrån.
Fröken: Ja, jag gillar hur du tänker, men det är inte riktigt rätt. Då räcker Kalle upp handen och säger: Om det sitter tre damer på en bänk och äter glass, den ena biter, den andra slickar, den tredje suger på glassen...vilken av damerna är gift??
Fröken tänker länge och väl...ja, det är väl hon som suger på glassen! -Nja det är hon som har vigselring på fingret...men jag gillar hur fröken tänker!!

Säkert gammal, men ganska kul tycker jag!!

Kommentarer:
#1: Eve

stackars att vara sjuk. jag låg i sängen länge pga rygg ont. o så har jag varit yrslig hela dagen. men men. nu tänkte ja fixa kvällsmat. kram

2006-03-30 @ 17:23:23
#2: ULLiS

*asg* Den hade inte jag hört. :) Ja visst va det gulligt med godis på posten, så glad jag blev!!! Men som sagt alla fina och snälla kommentarer från er sötisat är lika högt upp på listan! Hur är det med magsjukan? Hua... Kraaaaaaaaaaaaaaama!!!

2006-03-30 @ 17:29:20
#3: malin

jag mår mkt bättre. febern är borta men känner mig lite hängig... funderar på om jag ska jobba imorrn, jag har ju ändå inte kräkts... jag vet inte, har beslutsångest. kan ju inte gnälla på föräldrar som inte har hemma barnen i 48 timmar om jag själv går dit och jobbar...

2006-03-30 @ 18:07:42
#4: Miafia

Bra att du verkar må bättre. Vart hemma idag också, suck. Jag tappar sugen när jag är hemma, när det inte är vald ledighet.
Gullig historia, hade inte hört den förut.
Kram

2006-03-30 @ 19:44:03
#5: Humla

Åh din stackare... magsjuka är bläääää! Hoppas det värsta är gjort nu och att du snart är kry igen!

Kram!

2006-03-30 @ 21:45:56
#6: Nella

hahaha den där är så himla bra!

2006-03-30 @ 23:29:01

Very useful information. Thank you!

2009-10-23 @ 09:51:17
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: