*

2006-03-04
10:02:43

Iskallt!
Femton grader kallt,,, hua! Jag går och drar i morgonrock ännu, blev fast vid datorn, var ju tvungen att läsa alla mina älsklinsbloggar! Det tar sin lilla tid.

jag har hunnit med att dricka ett par koppar kaffe, läst lite i tidningen, Anders har åkt till tippen med en massa skräp, nu kanske jag kan få städat på "gamla" kontoret.

Idag blir det till att elda ordentligt i tunnan om det ska bli varmt nog. Hoppas det blir lite varmare ute innan vi kryper ner...jag fasar lite för att gå ut i kylan iklädd bikini och en stor handduk. men när man kryper ner i det varma vattnet med en mössa nertryckt rejält över öronen...då är det skööönt!



Kommentarer:
#1: Pyret

Ha en härlig dag och kväll i tunnan!

2006-03-04 @ 10:36:39
#2: Miafia

Njut riktigt mycket från mig också!

2006-03-04 @ 11:27:24
#3: Alexandra

Det är verkligen värt det lilla man fryser innan man kommer ned i det varma vattnet...

2006-03-04 @ 15:42:59
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: