*

2006-03-24
16:55:24

Fredag!!
Vilken dag det blev, strålande sol hela dan...härligt! Vi har varit ute massor idag, i solen var det underbart varmt.
Barnen fick måla i snön med vattenfärger...jättekul! Efter lunch och vila gick vi ut igen...då var det bara att ta fram färgerna igen.
Mellanmålet tog vi också ute...det känns som om våren försöker att kämpa sig fram.

Nu går jag här och väntar på sonen, ska köra honom till ett LAN, sen ska jag som sagt på middag.

I morgon, då ska jag handla lite, sen hoppas jag på en lika vacker dag så jag kan sitta i solen i min härliga solhörna och få lite färg på mina bleka kinder.
Sen bestämde jag och Birgitta att vi skulle vara hos henne i stället i morgon eftersom hon slutar så sent, så jag kommer att åka ner till henne och ha middan klar när hon kommer.

Vi ska dricka massor av vin och prata, prata och prata, det var så längesen vi gjorde det!

Kommentarer:
#1: Pyret

Ha en så trevlig kväll med grannarna!

Vi får besök av Mia med familj imorgon och det skall bli så mysigt. Skall äta sushi... och mysa!
Kram :)

2006-03-24 @ 17:54:57
#2: Miafia

Din lördag låter som ett säkert kort för en bra lördag.
Var hos Eve,skönt att få sin "nosighet" stillad.
Ha en bra kväll!

Kram

2006-03-24 @ 18:04:35
#3: Alexandra

Låter som en trevlig helg att se fram emot!

2006-03-24 @ 18:10:44
#4: petra

Hej Ninni
kul att du tittade in - nu gör jag en liten visit hos dig!! Ska läsa runt lite i dina inlägg...
hälsn
Petra

2006-03-24 @ 18:24:07
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: