*

2006-03-08
15:13:19

En bra dag!
Upp tidigt, tidigt, drack kaffe, åkte till jobbet! Var en bra dag på jobbet, lugna barn! Vi har inskolning...igen! En liten plutt bara drygt ett år!

Lätt lunch, bara soppa. Vila...som jag somnade till på en stund, det var ju inte helt fel. Slutade tidigt idag, nu har jag städat här hemma och vädrat...tycker att det blir lite unkigt när man inte kan ha öppet.

Nu ska jag nog sätta på en kopp kaffe till mig själv och fundera på vad jag ska ha till kvällsmat, får väl bli nåt ordentligt nu när jag bara har ätit soppa.

Här är det lite blask idag...inte mig emot. Sorry syrran....jag gillar inte vinter!!!

Kommentarer:
#1: Pyret

Inget blask här idag, men inte så många minus heller. Här får vi soppa till middag...

2006-03-08 @ 15:25:37
#2: ULLiS

Ja ibland får man bara vara..och göra ingenting. :) Bra att din dag varit bra, fortsätt så hela veckan! :) Kram

2006-03-08 @ 15:48:59
#3: Alexandra

Skönt med en bra dag!
Tyvärr har min dag inte varit lika bra...och den är inte slut än :(

2006-03-08 @ 17:12:58
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: