*

2006-03-13
13:49:07

Boring
Här går jag och snörvlar...nej det gör jag inte för det är tvärtätt! Varför tycker man ibland att det skulle vara mysigt att vara lite sjuk, ligga i soffan, läsa och äta praliner?? Det är ju inte ett dugg kul!

Och är man bara lite sjuk då går man ju till jobbet, man stannar ju inte bara hemma för en nysning.

Och just nu har jag bara dåligt samvete för att jag är krasslig, jag vet att jag inte kan rå för det...men det känns ändå inget kul.
Bestämde mig redan i morse för att vara hemma i morgon också, om jag inte blir tvärpigg vill säga. Men det är lika bra att bli någorlunda frisk.

Nu ska jag se om det är nåt på TV..kanske somnar jag till en stund.

Kommentarer:
#1: Humla

Usch och fy, här kommer ett lass krya på dig kramar!!! Ja tänk att det oftast är trevligare att vara sjuk i tanken än i verkligheten, det är tyvärr sällan man är sådär lagom myssjuk. *asg* För då stannar man ju inte hemma ens... dum som man är!

Kram!!!

2006-03-13 @ 18:19:24
#2: ULLiS

Klart att man ska vara hemma och kurera sig om man är sjuk. Det brukar ändå inte vara någon som tackar en för att man jobbar när man är krasslig...haha om man ska se på det från den synvinkeln. Du kanske kan hyra nån bra film?, se så som i himmelen!!! Den kan jag rekommendera starkt! Krya på dig! Kram

2006-03-13 @ 19:10:58
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: