*

2006-06-03
08:52:29

Trädgårdsjobb!
Tänker vi ägna oss åt idag...Anders klippte gräset igår men det behöver trimmas runt kanterna...det är högt! Sen måste jag köpa lite mer blommor, sen måste jag snart börja fixa maten till studenten sen måste jag......phu!
Tur att jag haft semester det finns en hel del att pyssla med!

Tänk när jag var i Turkiet fanns det inte tillstymmelse till allergi....det räckte med att jag kom hem så blev jag rasslig i halsen....åhhh så träligt!

Det är klarblå himmel idag men det blåser fortfarande lite grann, jag hoppas att jag kan gå i bikini, solbrännan får inte försvinna än!
Min ena kollega ställde sitt ben mot mitt igår....hon bara....kolla skillnaden...vi skrattade gott!

Nej undrar vad jag ska börja med måntro...sitter jag här lär det väl inte bli nåt gjort!



Kommentarer:
#1: Nalle

Hej Ninni
Här är det rätt kallt. Igår var vi på två studentuppvaktningar och på kvällen satt folk med dubbla filtar på sig ute.
Angående äggen. Jag har bara ett kvar nu. Lite mindre i guld. Men jag ska fixa fler.
Kram Nalle

2006-06-03 @ 11:00:13

Ville bara titta in och säga hej, samt önska dig och din familj en riktigt skön dag!

Kram!

2006-06-03 @ 12:54:10
#3: Eve

På koffes student så kommer jag nog antagligen hem till er efter det, en liten stund. idag mår jag skit, hade för roligt igår. bläh. kram

2006-06-03 @ 13:00:44
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: