*

2006-06-12
08:03:20

Inte klart!
Vi blev inte klara igår...det tog längre tid än vi trodde, jag får fortsätta när jag kommer hem från jobbet! Anders tog ett provdopp sent igår kvälll.....urk  va kallt sa han!

Men vatten direkt från kranen är ju inte direkt uppvärmt. Poolen är inte vacker så antagligen kommer det säkert reta nån, men grann-barnen var här igår och suckade djupt!

Men jag kanske köper några snygga skärmar och ställer upp så den försvinner lite. Men jag bryr mig inte jag har alltid velat ha nånstans där jag kan bada.
Det här är en test för att se om vi tycker att det är kul.....senare i såfall får det bli en riktig...betydligt snyggare!

Ha en go dag allihop, kram

Kommentarer:
#1: Miafia

Klart ni ska ha en pool å gotta er i! Avundsjuka grannar kan sitta å tjura. Ser fram mot att se bilder från premiärdoppet!

2006-06-12 @ 08:18:53
#2: Ninni

Jag tror nog att en varm sommardag vill nog dom också bada *fniss*!

2006-06-12 @ 08:19:53
#3: Nalle

Åh tog det så lång tid. Jag som är så nyfiken på hur den ser ut fylld.
Kram Nalle

2006-06-12 @ 09:32:26
#4: Eve

åhh vad härligt med en pool! vi har ju en som vi badar i, i badrummet men ingen egen trädgård (ännu). Kram

2006-06-12 @ 11:06:52
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: